Marka Mercedes-Benz specjalizuje w marketingowych strategiach, adresowanych do konkretnych osób, płci lub grup zawodowych. Obok dobrze rozpowszechnionego w Trójmieście projektu She’s Mercedes, funkcjonuje również cykl imprez dla ojców pod nazwą 4Fathers. Tegoroczna edycja tej imprezy, odbywająca się podczas “Dnia Ojca” miała miejsce w sobotę 23 czerwca w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy “Autodrom Pomorze” w Pszczółkach.
Wydarzenie zorganizowane przez gdańskiego dealera Mercedes-Benz Witman, jak nazwa wskazuje, adresowane jest do mężczyzn, którzy doczekali się potomstwa. Wśród około 30 gości pojawili się również dobrze znani ojcowie, jak na przykład były piłkarz – Jarosław Bieniuk.
Do ich dyspozycji oddano 3 egzemplarze SUV’ów GLC: w hybrydowej wersji GLC350e oraz dwie wersje “dieslowskie” 220d. Po raz pierwszy, goście MB Witman mieli także okazję wypróbować możliwości nowej Klasa A w warunkach torowych. Jeden z egzemplarzy (A200) wyposażony był w nowy, benzynowy silnik 1.3 Turbo o mocy 163 KM, drugi w diesla 1.5 o mocy 116 KM (A180 d). Obie jednostki są owocem współpracy Mercedesa z Renault.
Do dyspozycji gości były również najnowsze “atrakcje” będące na wyposażeniu ODTJ Autodrom Pomorze – tj. symulator dachowania oraz refleksomierz i alkogogle.