Grupa Plichta wprowadziła dla swoich klientów nowe udogodnienie – jest to aplikacja na urządzenia mobilne dostępna dla posiadaczy systemu Android i iOS. Adresowana jest do posiadaczy i miłośników marek z portfolio grupy – Audi, SEAT, Skoda i Volkswagen.
Aplikacja umożliwia prowadzenie „dziennika” napraw i obsługi własnego samochodu, zapoznanie się z ofertą salonu (w tym umówienie jazdy próbnej), umówienie wizyty w serwisie, zamówienie części i akcesoriów, poznanie warunków finansowania i ubezpieczenia pojazdów, wezwanie pomocy assistance oraz przegląd aktualnie dostępnych samochodów używanych w salonie.
Aplikacja jest bezpłatna, a jej obsługa prosta i intuicyjna. Wersja dla Audi Centrum Gdańsk została upubliczniona jako pierwsza 16 września – i na chwilę obecną jest najpopularniejsza – zainstalowało ją na swoich smartphone’ach już niemal 100 klientów, kolejne wydania – dla SEAT’a, Skody i Volkswagena, opublikowano 22 września.
Za opracowanie aplikacji odpowiedzialna była firma Bron4Code.