Dealer marki Mercedes-Benz, firma Witman z Gdańska-Oliwy zorganizowała event dla swoich klientek na torze Autodrom Pomorze w Pszczółkach. Wszystko pod znakiem projektu She’s Mercedes, który od prawie roku wdrażany jest do polityki firmy.
19 maja Mercedes-Benz Witman z Gdańska zaprosił swoje klientki do Pszczółek na Babski Odjazd z MB Witman. Była to impreza dedykowana tylko kobietom i zorganizowana właśnie z myślą o nich.
„She’s Mercedes” to projekt dedykowany kobietom. Naszym celem jest pokazanie jak ważna jest rola kobiet we współczesnym świecie. Jednym w elementów naszych działań jest program „She’s Mercedes z MB Witman”, w którym przedstawiamy kobiety pełne pasji, których historie mogą zmotywować inne Panie do działania – mówi Katarzyna Graj z MB Witman.
Zobacz również: Projekt She’s Mercedes w Mercedes-Benz Witman
– Kontynuując projekt i poszerzając jego zakres zorganizowaliśmy 19 maja event „She’s Mercedes – Babski Odjazd z Mercedes-Benz Witman” na torze Autodrom Pomorze w Pszczółkach, podczas którego panie miały możliwość nabycia wiedzy teoretycznej oraz praktycznej w temacie bezpiecznej jazdy – dodaje Katarzyna Graj.
Do dyspozycji klientek były dwie Klasy A w wersji A160 oraz wzbudzająca najwięcej emocji – A250 4Matic z pakietem Sport i w barwach „She’s Mercedes”. Ponadto dostępne były dwa modele CLA: 200 Coupe oraz 220d Shooting Brake oraz model GLA200.
Panie nie tylko odbywały jazdy testowe, ale także rywalizowały ze sobą. Wzięły one udział w zadaniu na refleks, teście Stuarta oraz wyścigu gokartów. W klasyfikacji generalnej pierwsze miejsce zajęła Weronika Tucholska.
– Event Babski Odjazd z MB Witman udowodnia jak świadomymi klientami są kobiety. Samodzielnie testujemy auta, podejmujemy decyzje i świadomie dokonujemy wyborów. Radość i energia, która towarzyszyła tej imprezie utwierdziła nas w przekonaniu jak bardzo potrzebne było wdrożenie projektu She’s Mercedes w naszej firmie – informuje Katarzyna Graj.