Dealer marek Mercedes-Benz, smart i Mazda inicjuje nową akcję społeczną pod hashtagiem #niezwalniamy w odpowiedzi na pandemię COVID-19 i w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Dualność nazwy projektu wiąże się również z finalizacją czwartego i ostatniego etapu flagowej inwestycji BMG w Gdyni; budowy największego salonu marki Mercedes-Benz w Polsce, który przypadł w okresie ogłoszenia pandemii.
Mimo niekorzystnego splotu wydarzeń firma nie tylko dokończyła inwestycję, ale podjęła decyzję o utrzymaniu obecnego poziomu zatrudnienia poprzez osiągniecie porozumienia z pracownikami w zakresie obniżenia czasu pracy, jak i dostosowaniu poziomu wynagrodzeń do obecnej sytuacji gospodarczej.
Projekt obowiązywać będzie w okresie pandemii, a wszystkie ewentualne zmiany w strukturze zatrudnienia po tym okresie, mogą wynikać z konieczności dostosowania zasobów ludzkich do sytuacji rynkowej.