Receptą na to są własne, wirtualne platformy, na których firmy komunikują nowości związane ze swoją działalności. Tą droga podążą już kilka firm motoryzacyjnych z Trójmiasta.
Własne, odrębne od oficjalnych witryn, uruchomiły między innymi takie firmy jak FordStore Euro-Car, Grupa Zdunek czy Mercedes-Benz Witman. Każda z nich ma trochę inny pomysł na to przedsięwzięcie.
FordStore Euro-Car postawił na typowego bloga – czyli stronę internetową o charakterze informacyjnym nie tylko ż życia firmy w Gdyni, ale także marki w skali globalnej.
Ponadto, od kilku lat prowadzimy kanał na Youtube, na którym prezentujemy i pokazujemy samochody oferowane w grupie Euro-Car. Oprócz prezentacji samochodów zamieszczamy tam filmy pokazujące samochody jako uzupełnienie ogłoszeń internetowych – mówi Filip Formella, Kierownik działu Marketingu Euro-Car.
Grupa Zdunek z kolei stworzyła Vloga – czyli stronę informacyjną, ale skupioną tylko wokół materiałów wideo.
Produkcja własnych filmów pozwoliła na połączenie wszystkich marek z portoflio w jednym klipie – od budżetowej Daci, przez np. Citroena do segmentu Premium, reprezentowanego przez BMW, MINI i DS’a.
Firma Witman z kolei na swojej stronie internetowej Witman.pl przede wszystkim przedstawia swoje usługi i gamę samochodów używanych. Ponadto znajdują się tam także aktualności, które można traktować jako Blog – chociaż bardziej o charakterze korporacyjnym, mniej lokalnym z życia firmy.
Warto sprawdzić także innych dealerów 🙂
http://www.bmg-goworowski.pl