Końcówka roku to okres, w którym importerzy i ich lokalni przedstawiciele prześcigają się w organizowaniu promocji wyprzedażowych. Nie wszystkim jednak markom wypada podejmować takie działania. Przekonuje o tym polski importer samochodów marki Maserati w swoim oficjalnym komunikacie.
Gdy ktoś decyduje się na zakup takiego auta, to u podstaw takiej decyzji leży nie możliwość uzyskania większego lub mniejszego rabatu cenowego, lecz miłość do marki, pragnienie wejścia do elitarnego klubu użytkowników samochodów z logo marki, które zostało zapożyczone z fontanny Neptuna w Bolonii – mówi Wiesław Litewski, Dyrektor Sprzedaży Chodzeń Maserati Polska.
Firma Maserati w swojej ponad już 100-letniej historii zasłynęła jako producent luksusowych samochodów ze sportowymi genami. W Polsce marka ta oficjalnie obecna jest od 2012 roku i co roku notuje coraz wyższą sprzedaż.
Zobacz również: Prezentacja Maserati w Gdańsku
Aktualnie Maserati posiada w Polsce jeden salon, zlokalizowany w Piasecznie koło Warszawy. Coraz więcej mówi się jednak o planach budowy kolejnego obiektu, gdy sprzedaż osiągnie pułap 150-200 sztuk rocznie. Obecnie klientów znajduje około 40 egzemplarzy rocznie.
Zobacz również: Maserati na Targach 3TM