czwartek , 3 października 2024
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Dlaczego Maserati nie daje rabatów?

Końcówka roku to okres, w którym importerzy i ich lokalni przedstawiciele prześcigają się w organizowaniu promocji wyprzedażowych. Nie wszystkim jednak markom wypada podejmować takie działania. Przekonuje o tym polski importer samochodów marki Maserati w swoim oficjalnym komunikacie. 

Gdy ktoś decyduje się na zakup takiego auta, to u podstaw takiej decyzji leży nie możliwość uzyskania większego lub mniejszego rabatu cenowego, lecz miłość do marki, pragnienie wejścia do elitarnego klubu użytkowników samochodów z logo marki, które zostało zapożyczone z fontanny Neptuna w Bolonii – mówi Wiesław Litewski, Dyrektor Sprzedaży Chodzeń Maserati Polska.

Firma Maserati w swojej ponad już 100-letniej historii zasłynęła jako producent luksusowych samochodów ze sportowymi genami. W Polsce marka ta oficjalnie obecna jest od 2012 roku i co roku notuje coraz wyższą sprzedaż.

Zobacz również: Prezentacja Maserati w Gdańsku

Aktualnie Maserati posiada w Polsce jeden salon, zlokalizowany w Piasecznie koło Warszawy. Coraz więcej mówi się jednak o planach budowy kolejnego obiektu, gdy sprzedaż osiągnie pułap 150-200 sztuk rocznie. Obecnie klientów znajduje około 40 egzemplarzy rocznie.

Zobacz również: Maserati na Targach 3TM

 

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Gdańsk.pl: Strzyża w Strefie Płatnego Parkowania i tańszy parking kubaturowy w Śródmieściu. Dlaczego?

Kolejna dzielnica Gdańska dołącza do SPP – zabiegali o to radni i wielu mieszkańców Strzyży. …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *