W dniach 17 i 18 stycznia, w salonach marki Skoda należących do dealera Plichta trwają dni otwarte. Połączone są one z dużymi zmianami architektonicznymi i przearanżowanymi wnętrzami obiektów w Gdyni i Gdańsku, wyprzedażą rocznika 2014 oraz swego rodzaju premierą nowej, III generacji, Skody Fabia.
Wizerunkowe zmiany obiektów rozpoczęły się 20 września ubiegłego roku. Zmodernizowane zostały wówczas fasady budynków oraz ich wnętrza. Oddanie odnowionych salonów do użytku nastąpiło pod koniec grudnia.
– Salony Plichta jako pierwsze na świecie przechodzą kompletną modernizację z wersji “modul concept” do najnowszych standardów marki Skoda zarezerwowanych dla nowo powstających obiektów. Zgoda na wykonanie modernizacji do nowej architektury została wydana indywidualnie przez Škoda Auto A.S. – tłumaczy Bartosz Burski, specjalista ds. marketingu Skoda Plichta.
Podczas dni otwartych można również skorzystać z promocji na nowe samochody związanych z wyprzedażą rocznika 2014. Upusty sięgają nawet 15 tys. zł (w przypadku Superb).
Ponadto w salonach prezentowana jest najnowsza w ofercie Skody, Fabia III generacji. Nowy model wyróżnia się na tle poprzedniczki dużymi możliwościami personalizacji – klient wybierać może spośród 15 kolorów nadwozia oraz różnych kombinacji kolorystycznych lusterek, dachu i felg. Ceny nowej Fabii rozpoczynają się od 39 380 zł.
Akcja “Dni Otwarte w salonach Skoda Plichta”, mocno nagłośniona w mediach, najprawdopodobniej przyniesie spodziewane przez dealera rezultaty. Salon Skody przy ulicy Grunwaldzkiej przeżywał dzisiaj koło południa duże oblężenie klientów zainteresowanych ofertą Plichty. Dealer najwyraźniej chce także dotrzeć do młodszych klientów, co widać wyraźnie podczas dzisiejszych dni otwartych. Wizytę w salonie umila muzyka na żywo emitowana przez DJ’a, ponadto wygrać można nową Fabię na weekend z pełnym bakiem.