poniedziałek , 23 czerwca 2025
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Fabrycznie nowy Mercedes-Benz G 500 4×4 do kwadratu do „wzięcia” w BMG Goworowski

Stoi w salonie „lokomotywa”,
Ciężka, ogromna, ale pot z niej nie spływa,
Stoi dostojnie, mruczy i czeka,
Moc z silnego jej serca ocieka. 
4-litrowe V8 pod maską skrywa,
Groźnego terenu nie unika,
Milion kosztuje i wiele oferuje,
Kto najlepszą ofertę wytarguje? 

Mercedes Klasy G w odmianie 4×4 „do kwadratu” to samochód bezkompromisowy i jedyny w swoim rodzaju. Mimo, że jego produkcja została już zakończona, w gdyńskim salonie Mercedes-Benz BMG Goworowski wciąż do nabycia jest fabrycznie nowy egzemplarz „Klasy G do kwadratu”.

Karoseria tego samochodu to standard w stosunku do 5-cio drzwiowej Klasy G poprzedniej generacji. Zmianie uległy nadkola, które zostały wyraźnie poszerzone, aby pomieścić gigantyczne, 22-calowe koła z ogumieniem 325/55/R22 – rodem z modelu AMG G63 6×6. Z tylnej klapy zniknęło też charakterystyczne koło zapasowe. Wnętrze pozostało bez zmian, jednak w 4 kołowej wersji nie ma systemu zmiany ciśnienia w oponach, które jest dostępne w modelu 6×6. Konstrukcja ma zdecydowanie większy rozstaw kół niż standardowy model (+29,9 cm), a długość samochodu to 462 centymetry.

Prześwit jest większy aż o 21 cm i  wynosi 45 cm. Imponujące są są też wartości kątów natarcia, zejścia i rampowego (między osiowego) – odpowiednio wynoszą one 52/54/47, podczas gdy w „zwykłej” Klasie G, choć także te parametry są bardzo dobre, to mają wartość 36/27/21. Głębokość brodzenia wynosi 100 cm (standardowa klasa G – 60 cm).

G500 4×42 napędzany jest przez silnik pochodzący z modelu AMG GT. Jest to 4 litrowe V8 o mocy 422 koni mechanicznych, osiągające 620 Nm momentu obrotowego. Jest on lżejszy od stosowanych „ośmiocylindrowców” w poprzedniej generacji Klasy G i został ulokowany możliwie nisko, aby obniżyć środek ciężkości i tak bardzo wysokiego samochodu (225 cm).

Oferta firmy BMG Goworowski dostępna jest TUTAJ

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

„Kijowa” Toyota GR Yaris w Toyota Walder! To rzadki wariant kultowego już modelu

W salonie Toyota Walder w Chwaszczynie spotkaliśmy ciekawy egzemplarz modelu GR Yaris. Ten sportowo-wyczynowy model, …

2 komentarze

  1. Adam Mietlinski Tak Chciał Kupić Sobie Samochód Fabrycznie Nowy Mercedes Benz G 500 4+4 Do Kwadratu Do Wzięcia W BMG Goworowski

  2. Dzień Dobry Adam Mietlinski Tak Chciał Kupić Sobie Samochód Mercedes Benz Fabrycznie Nowy Mercedes Benz G 500 4+4 do wzięcia w BMG Goworowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *