W Gdyni trwa najważniejsze wydarzenie żeglarskie tego roku nad Zatoką Gdańską – XVI edycja regat Volvo Gdynia Sailing Days. Od 9 do 26 lipca ponad tysiąc żeglarzy będzie rywalizować między sobą w największym cyklu regat w Polsce, różnych klas żeglarskich. Sponsorem tytularnym imprezy jest Volvo.
W działania reklamowe tej marki, podczas regat, zaangażowany jest także lokalny dealer, firma Volvo Drywa.
Rozpoczęcie regat poprzedziła kampania reklamowa najnowszego modelu XC90. Między innymi potężny bilbord zawisł na frontowej elewacji gdańskiego biurowca „Zieleniak”.
Zobacz również: Premiera nowego XC90 w Volvo Drywa

W wielu, charakterystycznych miejscach Gdyni, eksponowane są różne modele Volvo, należące do dealera Drywa.

Ponadto, w gdyńskiej marinie funkcjonuje Miasteczko Volvo, w którym można obejrzeć aktualną ofertę modelową oraz skorzystać z jazd próbnych modelem XC90. Dodatkową atrakcją jest możliwość obejrzenia zabytkowego, 49-letniego Volvo P1800 z 1966 roku. Na terenie Miasteczka prezentowane są także maszyny budowlane i samochód ciężarowy Volvo.