W zeszłym tygodniu w Tunelu T1 została ułożona izolacja płyty jezdnej oraz warstwa wiążąca z asfaltu twardolanego na długości około 600 metrów. W środę zakończy się układanie kolejnych 470 metrów.
Warstwa wiążąca (ochronna) z asfaltu twardolanego stanowi ostatnią warstwę przed układaniem nawierzchni docelowej – warstwy ścieralnej SMA. Ale to oczywiście nie wszystko co w ubiegłym tygodniu działo się na budowie.
Na odcinku Ku Ujściu trwają prace w budynku technicznym. Wykonano też przewiert przez ścianę szczelinową, a w tunelu T1 w segmentach 18-25 wykonane zostały betony podkładowe kap chodnikowych i krawężniki. Tam też trwa układanie pap termozgrzewalnych.
W tunelu T1 trwają prace przygotowujące do montażu wentylatorów, okablowanie oświetlenia i montaż czujek, montaż oświetlenia LED i opraw oświetlenia ewakuacyjnego. Na odcinku ulicy Wielopole wykonywana jest konstrukcja nawierzchni drogi, trwa też układanie papy termozgrzewalnej.
W tunelu T2 od strony Marynarki Polskiej zamontowano dylatacje. Wykonano także kolejne 400 metrów kap chodnikowych i ścian odbojowych. Tu trwa montaż tras kablowych o okablowanie rozdzielnic, montaż kamer oraz wykonywanie odwodnienia liniowego.
Źródło: GiK