Na chwilę obecną, firma zawarła umowę na dostawę 15 sztuk samochodów marki Peugeot. W planach jest również dołączenie do floty Citroen’ów C-Elysse, które dostarczone mają zostać także przez Grupę JD Kulej.
Firma STAXI już w zeszłym roku była bohaterem dużej motoryzacyjnej transakcji. Kilkadziesiąt Mercedesów Klasy E i dwie sztuki Klasy B zasiliły flotę prestiżowej Premium STAXI, a dostarczyła je firma BMG Goworowski.
Zobacz więcej: Wielka dostawa taksówek marki Mercedes-Benz do STAXI
Mamy duże doświadczenie ze współpracy z BMG Goworowski w zakresie obsługi floty Premium STaxi i wiele się w tym czasie nauczyliśmy, dlatego od początku wiedzieliśmy, czego chcemy i czego wymagamy. Grupa JD Kulej bez wątpienia spełniła nasze wymagania. Rynek taksówek w Trójmieście i całej Polsce cały czas błyskawicznie się rozwija i widzimy dużą niszę w tanich przewozach – takich jak na przykład uber czy taxify. Chcemy dać klientowi prawo wyboru: STaxi Premium, czyli wysoki standard, czarne Mercedesy z dyskretną lampą taxi, bez oznaczeń, z opłatą wejściową 9 PLN, 2,70 PLN za kilometr na pierwszej taryfie lub, i to właśnie ten nowy pomysł: STaxi Economy Drive. Będą to usługi ekonomicznymi pojazdami, z opłatą wejściową 6,50 PLN i stawką 1,79 PLN za kilometr na pierwszej taryfie, bez stref w całym Trójmieście – dodaje Jakub Sobiecki.
Wszystkie samochody będą białe, oklejone w identycznym stylu. Działalność nowej dywizji firmy rozpocznie się jesienią od Gdańska, następnie Gdyni i Sopotu. Właściciel STAXI ocenić chce jaka będzie reakcja rynku. Jeżeli koniunktura będzie sprzyjać w planach jest wsparcie stokowymi pojazdami dealera i kolejne duże zamówienie 30-40 sztuk nowych samochodów. Docelowo, w ciągu najbliższych 2-3 lat, planuje zwiększenie floty Premium do 160 pojazdów, a flotę Economy do 200-250, która systematycznie będzie wymieniana co 3-4 lata na nowe samochody.