Grupa Zdunek, należąca do trójmiejskiego przedsiębiorcy Tadeusza Zdunka, działa na rynku od 1978 roku. Obecnie skupia pięć marek samochodowych – BMW, MINI, Renault, Dacia oraz Nissan i zajmuje 20-ste miejsce w rankingu TOP50 największych grup dealerskich* w Polsce. W województwie pomorskim piastuje 3 miejsce, z roczną sprzedażą wynoszącą 2857 sztuk w 2015 roku (wzrost o 6.8% w stosunku do 2014). W Grupie Zdunek pracuje obecnie około 350 osób.
Kilka dni temu firma zaprezentowała nową odsłonę swojej strony internetowej, a także nowe logo Grupy.
Nowy logotyp Grupy Zdunek symbolizuje połączenie wszystkich 5 marek będących w portfolio firmy, a także wieloletnią tradycję. Obecnie firma reprezentuje na Pomorzu globalne marki samochodowe takie jak Renault/Dacia, BMW i MINI oraz Nissan.
Agnieszka Moczyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Zdunek
Grupa Zdunek zapoczątkowała również zatrudnianie ambasadorów. Znane osoby ze świata telewizji i sportu promują wszystkie marki firmy. Wśród nich są: Mateusz Borek, Katarzyna Figura, Krzysztof Głowacki, Piotr Myszka oraz Aneta Zając. Wcześniej tę rolę sprawował między innymi Mirosław Baka.
Firma wprowadziła również program lojalnościowy dla swoich klientów. Zdobyte poprzez korzystanie z usług punkty, zamienione mogą zostać na akcesoria, rabaty na zakup części albo wymienione na usługę – np. wymianę kół wraz z wyważaniem. Przelicznik to:
Usługa Serwisowa 1pln = 1 pkt