poniedziałek , 2 grudnia 2024
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Hip-Hop’owe wyzwanie #Hot16Challenge dotarło także do pomorskich dealerów samochodowych

#Hot16Challenge to kolejne z wyzwań, które wzajemnie rzucają sobie celebryci, firmy, marki oraz znajomi. Ta ogólnopolska akcja ma charakter muzyczny i polega na nagraniu 16-wersowej zwrotki pod dowolny utwór muzyczny i nominowanie do tego kolejnych wykonawców. Wśród pomorskich salonów samochodowych, akcję zainaugurowała firma Renault Adamowscy ze Starogardu Gdańskiego. 

Rzuconą rękawicę, podjął nominowany do akcji dealer Renault Zdunek i… nominował kolejnych pięciu dealerów z Trójmiasta. W klipie stworzonym przez firmę jest wiele nawiązań do inauguratora akcji, czyli firmy Renault Adamowscy.

I edycja #Hot16Challenge została zainicjowana 31 sierpnia 2014 roku przez rapera Karola „Solara” Poziemskiego. II edycja wystartowała 28 kwietnia 2020, a jej celem jest zbiórka funduszy na rzecz personelu medycznego, w celu wsparcia go w walce z koronawirusem,

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Japoński wieczór w Mazda BMG Goworowski i premierowy pokaz CX-80

W czwartkowy wieczór, blisko setka gości spotkała się w gdańskim salonie Mazda BMG Goworowski, aby …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *