#Hot16Challenge to kolejne z wyzwań, które wzajemnie rzucają sobie celebryci, firmy, marki oraz znajomi. Ta ogólnopolska akcja ma charakter muzyczny i polega na nagraniu 16-wersowej zwrotki pod dowolny utwór muzyczny i nominowanie do tego kolejnych wykonawców. Wśród pomorskich salonów samochodowych, akcję zainaugurowała firma Renault Adamowscy ze Starogardu Gdańskiego.
Rzuconą rękawicę, podjął nominowany do akcji dealer Renault Zdunek i… nominował kolejnych pięciu dealerów z Trójmiasta. W klipie stworzonym przez firmę jest wiele nawiązań do inauguratora akcji, czyli firmy Renault Adamowscy.
I edycja #Hot16Challenge została zainicjowana 31 sierpnia 2014 roku przez rapera Karola „Solara” Poziemskiego. II edycja wystartowała 28 kwietnia 2020, a jej celem jest zbiórka funduszy na rzecz personelu medycznego, w celu wsparcia go w walce z koronawirusem,