
“Najlepszym sposobem na poznanie samochodów marki Jaguar jest osobiste doświadczenie emocji za kierownicą”. Takim sloganem reklamowym Jaguar Polska promuje pierwszą w naszym kraju edycję objazdowej imprezy The Art of Performance Tour. Cykl, rozpoczął się w Gdańsku i odbywał się w dniach 19 -21 sierpnia.
Zaproszeni klienci mogli wówczas odbywać jazdy testowe na specjalnie przygotowanym torze podczas prób dynamicznych w bazie promowej Polferries w Gdańsku oraz w ruchu ulicznym na trasie w rejonie m.in. Mikoszewa. Flota testowa aut obejmowała modele XE, XF oraz F-Pace.
Zawsze najbardziej ceniłem sobie Porsche, ale Jaguar też ma w sobie to coś. Podczas imprezy najbardziej do gustu przypadł mi model XF z benzynową V6-tką pod maską. Mimo wszystko ubolewam jednak, że “Jag” zrezygnował z jednostek V8 w sedanach XE i XF – mówi Michał Jabłoński z firmy Jameson Cars, uczestnik wydarzenia.

Impreza ta, ma podobny charakter, jak wydarzenia typu “Fabryka Marzeń Mercedes-Benz” czy “Porsche Road Tour“. Warto podkreślić, że jest to zarazem jedno z pierwszych tego typu marketingowych działań Jaguar Polska na Pomorzu.
Kolejne spotkania dla klientów odbędą się w Poznaniu (24-26.08), Wrocławiu (29-31.08), Krakowie (03-05.09)oraz Warszawie (08-11.09).
W obecnej ofercie Jaguara, poza wspomnianymi modelami dostępny jest również model XJ z segmentu F oraz sportowe coupe/roadster F-Type. Jaguar, który pierwotnie był marką brytyjską, od 2008 roku należy do indyjskiego koncernu Tata Motors.