niedziela , 24 października 2021
_750x200_ dni otwarte
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner_Porsche_Centrum_Sopot_wrzesień2021_Taycan
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
previous arrow
next arrow
_750x200_ dni otwarte
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner_Porsche_Centrum_Sopot_wrzesień2021_Taycan
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
previous arrow
next arrow
Fot. AmberOne

Kampania „Bezpieczeństwo, moje drugie imię” Autostrady A1 AmberOne

Kampania „Bezpieczeństwo, moje drugie imię” AmberOne Autostrady A1 zatacza coraz szersze kręgi. Po zdobyciu tytułu „Kampania Społeczna Roku 2014” AmberOne nie spoczęła na laurach sukcesu, lecz realizuje coraz to nowe pomysły na promowanie idei bezpieczeństwa.

Przez ponad rok kampania skupiała się przede wszystkim na propagowaniu zasad udzielania pierwszej pomocy. Teraz trwa kolejna odsłona pod hasłem „ZAGRAJ W KLASY – WYGRAJ ŻYCIE”, w której partnerują również centra handlowe w miastach położonych wzdłuż Autostrady A1. Dołączyły do niej już Park Handlowy Matarnia i Centrum Riviera z Trójmiasta, Galeria Grudziądzka, Toruń Plaza i Galeria Łódź.

Gra w klasy, w którą można „poskakać” na terenie centrów oraz na wybranych MOPach przy AmberOne Autostradzie A1, jest zabawą i jednocześnie świetnie zapadającą w pamięć aktywną lekcją podstawowych zasad udzielania pierwszej pomocy.

Zależało nam na tym, aby zwiększyć siłę oddziaływania kampanii i wyjść z nią do ludzi, stąd pomysł wyklejania grą w klasy „Zagraj w klasy – wygraj życie”, galerii handlowych i MOPów. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji zwiększymy świadomość ludzi nt. udzielania pierwszej pomocy. Wybór rodzaju komunikatu na naklejkach nie był przypadkowy z przeprowadzonych analiz wynika, że większość ludzi nie zna podstawowych czynności jakie należy wykonać, aby uratować poszkodowanego. Dlatego zdecydowaliśmy się na prosty komunikat 2 wdechy, 30 uciśnięć oraz telefon 112” – mówi Anna Kordecka, rzecznik Gdańsk Transport Company.

Równolegle AmberOne Autostrada A1 realizuje kolejne odsłony kampanii „Bezpieczeństwo, moje drugie imię”, dedykowane innym zagadnieniom związanym z poprawą bezpieczeństwa na drogach.

Akcja „ZAPINAJ PASY PRAWIDŁOWO” koncentruje się na zasadniczym dla kierowców i pasażerów, a niestety częstym problemie niepoprawnego zapinania pasów. Partnerująca akcji Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku w wybrane wtorki i czwartki lipca i sierpnia przeprowadza kontrole oraz szkolenie uczestników ruchu na AmberOne przy pomocy specjalnie przygotowanych materiałów informacyjnych. Kontrole odbywają się na wybranych węzłach autostrady (Rusocin, Swarożyn) oraz MOP Olsze.

W kinach można zobaczyć mocny akcent kampanii – spot pod hasłem „ZWOLNIJ – (PRZE)ŻYJ” dedykowany kierowcom nie przestrzegającym dozwolonej prędkości, a tym stwarzającym śmiertelne niebezpieczeństwo, zarówno dla siebie, jak i innych uczestników ruchu.

Jednocześnie w wybrane tygodnie lipca i sierpnia (27 lipca – 2 sierpnia oraz 24 – 30 sierpnia) oznakowane i nieoznakowane patrole KWP w Gdańsku i Bydgoszczy prowadzą wzmożone kontrole prędkości na AmberOne. Podczas planowanych działań pracownicy Operatora oraz Policja zamierzają uświadamiać kierowców o zagrożeniach na drodze wynikających ze zbyt dużej prędkości. Gdańsk Transport Company S.A. przygotowała ulotki, które będą wręczane kierowcom, którzy przekroczyli dozwoloną na autostradzie prędkość 140 km/h.

Od początku roku do końca czerwca na Autostradzie A1 doszło do 315 zdarzeń drogowych, w tym 296 kolizji i 19 wypadków, w których rannych zostało 44 osób.

Celem prowadzonych działań jest podniesienie bezpieczeństwa i komfortu podróżnych na AmberOne Autostradzie A1.

Źródło: AmberOne

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

BMW M4 Competition w kolorze Zielony Isle of Man M

BMW M4 w wydaniu Competition to samochód, który niewątpliwie zwraca na siebie uwagę. Wyczynowe coupe …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *