wtorek , 28 września 2021
ds-4-moto3m-750x200
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner_Porsche_Centrum_Sopot_wrzesień2021_Taycan
previous arrow
next arrow
ds-4-moto3m-750x200
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner_Porsche_Centrum_Sopot_wrzesień2021_Taycan
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
previous arrow
next arrow
Mat. prasowe

Kampania społeczna “Kieruj bez procentów” – na „jednym” gazie zajedziemy dalej

Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień po raz kolejny realizuje kampanię informacyjno – edukacyjną skierowaną do pomorskich kierowców. Tym razem, oprócz intensywnej promocji w mediach społecznościowych, akcja obecna jest również w świecie offline. A dokładnie w miejscach, o których warto przypomnieć kierowcom, zwłaszcza przed wieczorem pełnym rozrywek –  np. na przystankach komunikacji miejskiej.

„Wypij jedno…”, „jedno piwo, to nie piwo…”, „mały szot jeszcze nikogo nie zabił…”. Brzmi znajomo?

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Każdorazowe wyjście, pod hasłem „Nie piję”, to litania namów i argumentów otoczenia. Wiek nie ma znaczenia – młodsi czy starsi, wypadamy „lepiej”, kiedy pijemy tak jak całe towarzystwo. Pokusie więc łatwo ulec, nawet jeśli zdecydowaliśmy się na rolę kierowcy i sięgamy po tego „jednego, niewinnego”. Skutki bywają tragiczne. Na szczęście rosnące z roku na rok zainteresowanie kampanią społeczną „Kieruj bez procentów” pokazuje, że nasza mentalność i sposób picia się zmieniają. Na plus.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Dobrze znamy wyzwania z jakimi się wszyscy spotykamy, ponieważ od lat skupiamy się na tym, by profilaktyka zastąpiła ewentualne późniejsze konsekwencje. Chcemy zwrócić uwagę na to, że coraz więcej osób odmawia przysłowiowego „głębszego”, a zdrowy tryb życia  często wypiera „imprezowanie na umór”. Stąd zamysł naszej kampanii i wyjście z jej przekazem do świata offline. O nim, w tej zdrowszej i spokojniejszej wersji, też chcemy przypomnieć – mówi Radosław Nowak, kierownik działu profilaktyki z GCPU.

Kampania społeczna Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” pod Patronatem Prezydenta Miasta Gdańska, zdobyła szereg nagród i wyróżnień, w tym m.in. Złotą Tarczę Bezpieczeństwa w konkursie „Orlen. Bezpieczne Drogi 2007”, tytuł Lidera Programu „Razem Bezpieczniej” w 2013 r., a rok później wyróżnienie Wojewody Pomorskiego w konkursie „Na Drodze Do Bezpieczeństwa”.

Głównym celem kampanii jest promowanie trzeźwości wśród kierowców, zasad właściwego postępowania w zdarzeniach drogowych oraz udzielania pierwszej pomocy.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

GDDKiA sprawdza nowe technologie na budowie S7

Na budowanym aktualnie odcinku drogi ekspresowej S7 Pieńki – Płońsk trwa układanie nawierzchni z betonu …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *