Już ponad 75 procent klientów Toyota Carter Gdańsk śledzi proces zamówienia i produkcji swojego samochodu za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji “Moja Toyota”.
– Okazało się, że aplikacja, która pozwala na bieżąco orientować się, co się dzieje z Toyotą przed jej wydaniem, bardzo przypadła do gustu naszym klientom – mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk. – Klienci nie tylko na bieżąco sprawdzają, co dzieje się z ich samochodem, ale także dzwonią do nas i zadają wiele pytań.
Aplikacja dostępna jest bezpłatnie na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android i iOS, oraz na stronie internetowej: www.mojatoyota.pl.
Za jej pomocą od momentu zamówienia samochodu można dokładnie śledzić postępy w jego produkcji i trasę, jaką pokonuje z fabryki do dilera. System może także wysyłać powiadomienia mailowe lub smsowe o każdej istotnej zmianie w tej podróży, np. kiedy samochód dotrze z Japonii do europejskiego centrum logistycznego.
Za pomocą aplikacji można również dobrać pakiety akcesoriów, pasujących do zamówionego samochodu. W niedalekiej przyszłości na ekranie smartfona lub komputera do dyspozycji będzie wiele innych funkcji ułatwiających obsługę auta. Aplikacja będzie przysyłała powiadomienie o zbliżającym się terminie przeglądu, wymiany opon, czy upływającej ważności ubezpieczenia. Za jej pomocą z łatwości można umówić się także do najbliższego serwisu. To pierwszy tak zaawansowany system w Europie.
Źródło: Toyota Carter Gdańsk