Partner General Motors Poland – Serwis Haller, został nagrodzony przez polską centralę Opla, za osiągnięcia w jakości obsługi Klienta oraz wprowadzanie innowacyjnych narzędzi sprzedaży.
Wyróżnienia za jedne z najlepszych wyników w polskiej sieci dealerskiej ogłoszone i wręczone zostały na dorocznej Konwencji Dealerów Opla. Laury, z rąk Dyrektora Zarządzającego General Motors Poland Wojciecha Mieczkowskiego oraz Dyrektora Sprzedaży Grzegorza Handzlika, odebrał Józef Haller, wiceprezes zarządu Serwis Haller.
Serwis Haller odznaczony został za wysokie wyniki w europejskim i krajowym badaniu jakości obsługi Klienta przeprowadzonym przez Opel Europe i General Motors Poland. Warto wspomnieć, że w minionym roku, Serwis Haller zajął również pierwsze miejsce w Polsce w “Wielkim Teście Salonów Auto Świata” uzyskując w niezależnym badaniu tajemniczego klienta oceniającego jakość obsługi, maksymalną liczbę 200 punktów sięgając po najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów.
Drugie z wyróżnień nadane zostało za proaktywne wdrażanie i stosowanie nowych narzędzi promujących i wspierających procesy sprzedaży. Serwis Haller jako jeden z dwóch dealerów Opla w Polsce uhonorowany został specjalną nagrodą.
W 2015 roku najstarszy i największy przedstawiciel General Motors Poland w Polsce północnej zanotował 41% wzrost sprzedaży samochodów Opel oraz imponujący, przeszło 450%, wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Opel. Kumulatywnie Serwis Haller osiągnął wysoką dynamikę sprzedaży, która zaowocowała wypracowaniem przez trójmiejskiego dealera udziału w sprzedaży niemieckiego producenta na Pomorzu Gdańskim w wysokości 50% i blisko 60% w samochodach dostawczych Opel.
To duża nobilitacja i przyjemność odbierać tak zaszczytne nagrody. Niewątpliwie jest to potwierdzenie naszej dobrej pozycji wśród polskich dealerów Opla, ale przede wszystkim świadectwo wysokiej jakości świadczonych usług w naszych salonach i serwisach.
Józef Haller, wiceprezes zarządu Serwis Haller
Źródło: Serwis Haller