Lexus Trójmiasto to jedyny autoryzowany salon Lexusa w północno-wschodniej Polsce. Klienci firmy to mieszkańcy nie tylko Pomorza, ale także Kujaw, Warmii i Mazur. Gala Złotej Setki Pomorza i Kujaw to wydarzenie niepowtarzalne – skupia przedstawicieli biznesu, bankowości, samorządów i polityki. Uczestnictwo w tak prestiżowym wydarzeniu doskonale wpisuje się w politykę promocyjną tej marki.
Mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do potencjalnego klienta. Osoby kupujące samochody z segmentu premium, to osoby nie tylko zamożne, ale bardzo wymagające oraz ceniące niestandardowe i niepowtarzalne rozwiązania. Lexus posiada cały pakiet – innowacyjne hybrydowe napędy, niepowtarzalną stylistykę, dbałość o detale, najwyższą jakość materiałów, najnowocześniejsze systemy audio oraz bogaty wybór elementów wyposażenia – wymienia Magdalena Senkowska, Specjalista ds. Marketingu Lexus Trójmiasto.
Lexus Trójmiasto jest jedynym autoryzowanym salonem Lexusa w północno-wschodniej Polsce. Obszar jego działalności nie jest ograniczony tylko do województwa pomorskiego – sięga dalej również do województwa kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.
Zdajemy sobie sprawę, że wiele działań, to działania wizerunkowe, które dopiero w dłuższej perspektywie czasu owocują pozyskaniem klienta. Zakup samochodu to proces długotrwały – wybór marki, modelu, wyposażenia – szukamy auta skrojonego na miarę swoich potrzeb. Staramy się informować mieszkańców innych miast i województw o istnieniu naszego salonu, a także niepowtarzalnej ofercie. Kreujemy pozytywny wizerunek marki i staramy się, aby na stałe zagościła w świadomości odbiorców – dodaje Magdalena Senkowska.
W trakcie takich eventów jak Gala Złotej Setki Pomorza i Kujaw firmy motoryzacyjne mają szansę zaprezentować swoje samochody, co jest dla nich bardzo korzystne. Klient ma okazję zobaczyć produkt, którym jest zainteresowany i nie musi odwiedzać salonu w tym celu. Tym bardziej, jeśli ten znajduje się w innym województwie.
Pod Operą Nova zagościły modele NX 200t, RX 350 oraz IS 300h. Prezentacja okazała się sukcesem – firma zaistniała na nowym dla siebie rynku, w świadomości gości i nawiązała pozytywne relacje oraz pozyskała kilku potencjalnych Klientów.
Źródło: Lexus Trójmiasto