czwartek , 5 sierpnia 2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner 2 czerwiec
previous arrow
next arrow
Fot. Lexus Trójmiasto

Lexus Trójmiasto na pięć gwiazdek

Fot. Lexus Trójmiasto
Fot. Lexus Trójmiasto

Lexus to marka premium, która nieustannie podnosi obowiązujące w sieci dealerskiej standardy. W tym roku Lexus postawił kolejny krok – wprowadził projekt filozofii „Omotenashi”, czyli wyjątkowej obsługi klienta.

Omotenashi oznacza traktowanie każdego klienta jak gościa we własnym domu poprzez: przewidywanie oczekiwań, dbałości o szczegóły i wyrażanie wdzięczności – tłumaczy Aleksandra Walder ze stacji Lexus Trójmiasto.

Z wielką dumą i radością przyjęliśmy informację o wspaniałym wyniku osiągniętym przez stację Lexus Trójmiasto w ogólnoeuropejskim audycie Lexus Experience, przeprowadzonym przez Lexus Europe, sprawdzającym wdrożenie filozofii obsługi klienta w filozofii Omotenashi.

Załoga Lexus Trójmiasto otrzymała maksymalną ocenę 5 gwiazdek.

Źródło: Lexus Trójmiasto

Fot. Lexus Trójmiasto
Fot. Lexus Trójmiasto

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Energa udostępnia kierowcom innowacyjne ładowanie pojazdów na słupach oświetleniowych w Gdyni

Energa Oświetlenie, spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, w ramach współpracy z Urzędem Miasta Gdyni zainstalowała kolejne dwie …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *