Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner 2 czerwiec
previous arrow
next arrow

LOTOS angażuje się we wsparcie promocji elektromobilności w Polsce

Koncern z Gdańska włącza się w pierwszą kampanię społeczno-edukacyjną promującą elektromobilność w Polsce. Inicjatywa Krajowego Ośrodka Zmian Klimatu oraz Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych wystartowała 27 października. Celem kampanii Elektromobilni.pl jest budowa wiedzy i zaufania społecznego do zero- i niskoemisyjnych środków transportu.

Grupa LOTOS jest liderem we wdrażaniu paliw alternatywnych na polskim rynku i angażuje się w projekty wspierające alternatywne źródła energii. Koncern stworzył projekt Niebieski Szlak, który promuje zrównoważony rozwój transportu poprzez budowę punktów szybkiego ładowania samochodów elektrycznych. Spółka z Gdańska dołączyła również do kampanii elektromobilni.pl, aby stale poszerzać świadomość społeczną związaną z zeroemisyjnymi technologiami wykorzystywanymi w transporcie.

− Reagujemy na globalne trendy i wspieramy ich wdrażanie na polskim rynku. Obserwujemy, że coraz więcej producentów samochodów stawia na e-mobility. Pojazdy elektryczne stanowią atrakcyjną ofertę dla klientów, a przede wszystkim są bardziej przyjazne środowisku. Kampania elektromobilni.pl jest kolejnym elementem poszerzania świadomości społecznej o tym, jak istotna jest dziś elektromobilność – mówi Paweł Jan Majewski, prezes Zarządu Grupy LOTOS.  

W ramach kampanii przygotowano serwis: elektromobilni.pl, który dostarcza informacji na temat elektromobilności w Polsce. Każdy zainteresowany może poznać na portalu narzędzia, które pomogą mu w podejmowaniu świadomych decyzji o zamianie pojazdu na elektryczny. Dodatkowo powstał Program Elektromobilna Polska, który jest skierowany do administracji centralnej, samorządów, organizacji branżowych i polskiego przemysłu. Projekt pokazuje miejsca przyjazne pojazdom elektrycznym i promujące elektromobilność. Zarówno obecni użytkownicy pojazdów elektrycznych, jak i osoby planujące rozpoczęcie swojej przygody z elektromobilnością mogą w ramach kampanii zapisać się do Klubu Użytkowników EV – społeczności, która może korzystać ze zniżek na ładowanie, udzielać się na forach dyskusyjnych i korzystać z porad eksperckich.

Każda z 12 stacji ładowania LOTOSu, które funkcjonują w ramach „Niebieskiego Szlaku” na trasie Gdańsk-Warszawa, posiadają 4 złącza umożliwiające zasilanie samochodów elektrycznych i hybryd typu plug-in niemal wszystkich marek. Łączna moc każdej ze stacji dochodzi do 150 kW. Stacje ładowania pojazdów elektrycznych można będzie znaleźć na wirtualnej mapie Elektromobilnej Polski, która pojawi się na stronie projektu elektromobilni.pl.

Patronem honorowym kampanii jest Ministerstwo Klimatu i Środowiska oraz Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Przedpremierowy pokaz nowej Toyoty Yaris Cross w Toyota Walder Rumia

Do Trójmiasta, przedpremierowo, zawitał najnowszy model z gamy Toyoty: Yaris Cross. Nieduży SUV z segmentu …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *