Mannequin Challenge to zjawisko, które opanowało cały świat. Zadaniem osób biorących udział w wyzwaniu jest „zastygnięcie” na kilka chwil. Manekinowa moda dotarła także do Trójmiasta, a pierwszym dealerem, którym podjął się tego zadania zostało BMW MINI Zdunek.
Mannequin Challenge zostało zapoczątkowane w Stanach Zjednoczonych przez jedną z uczennic. Nastolatka zamieściła w internecie film, w którym wraz w przyjaciółmi zastyga w bezruchu udając manekiny.
Nagranie spotkało się z pozytywnym odbiorem, a na odzew innych ludzi nie było trzeba długo czekać. Po kilku dniach do akcji przyłączyli się sportowcy, a także takie gwiazdy jak Paul McCartney.
Manekinowe wyzwanie dotarło także do Trójmiasta. Salonem, który rozpoczął akcję jest BMW MINI Zdunek. W projekt zaangażowali się niemal wszyscy pracownicy: od recepcji, przez salon sprzedaży po dział części oraz serwis. Film opublikowany na profilu BMW MINI Zdunek na Facebook’u już w pierwszych godzinach dostępności uzyskał ponad 2000 wyświetleń.
Do kontynuacji zabawy w trójmieście dealer zaprosił gdańskiego przedstawiciela marki Mercedes-Benz, firmę Witman.
Czekamy na kolejne nagrania z cyklu Mannequin Challenge!