Usługi VIP oferowane są na lotniskach całego świata. Dedykowane dla najbardziej wymagających pasażerów, oferują przyspieszone i indywidualne procedury odprawy biletowo-bagażowej z możliwością skorzystania z niej 40, a nawet 20 minut przed odlotem, osobny punkt kontroli bezpieczeństwa oraz transport limuzyną bezpośrednio do samolotu. Od połowy maja tego roku, tę prestiżową służbę pełnią samochody dealer’a Mercedes-Benz, firmy BMG Goworowski.
Do dyspozycji pasażerów korzystających z obsługi VIP przeznaczono dwa modele. Jest to najnowsza limuzyna Klasy S w benzynowej wersji S560 z nadwoziem typu “long” oraz luksusowy van Klasy V w wersji V250d.
Pasażerowie, zanim wsiądą do luksusowych samochodów, mają możliwość skorzystania z saloniku VIP w formule “all inclusive”, gdzie mogą zrelaksować się przed podróżą lub popracować.
Transport do samolotu odbywa się z pierwszeństwem wejścia na pokład lub jako ostatni z pasażerów – wedle życzenia korzystającego z usługi. Koszt obsługi jednego pasażera w strefie VIP to 300 zł netto i dodatkowo 200 zł za każda kolejną osobę towarzyszącą.
Dodatkowo, pasażerom przysługuje również możliwość skorzystania z miejsc parkingowych zlokalizowanych w hali umiejscowionej bezpośrednio pod terminalem.
Średnio miesięcznie obsługuje około 150 pasażerów VIP, co daje dziennie kilka osób – zdradza Michał Dargacz, Rzecznik Prasowy Portu Lotniczego Gdańsk. Są to zarówno pasażerowie przylatujący jak i odlatujący z naszego lotniska.
Firma BMG Goworowski zawsze wychodzi naprzeciw swoim klientom i miłośnikom marki. Cieszy nas fakt, że nasze samochody towarzyszą im także podczas podróży drogą lotniczą, dając poczucie wyjątkowego komfortu i wygody – dodaje Adam Braumberger, Szef Marketingu BMG Goworowski.