Dealer Mercedes-Benz Witman, inwestor pierwszego i wciąż jedynego w Europie AMG Brand Center, jest na półmetku ostatniego z planowanych etapów rozwoju firmy w Gdańsku – Oliwie. We wtorek 10 maja zawieszono wiechę, symbolizującą zakończenie najważniejszych etapów budowy blacharni-lakierni. Klienci z nowej usługi w najwyższym standardzie w regionie, skorzystają w sierpniu tego roku.
Obiekt ten jest spełnieniem marzeń o dostarczaniu naszym klientom jak najlepszego standardu obsługi w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych. Tak jak chcemy być przy naszym kliencie w momencie zakupu wymarzonego Mercedesa czy też w momencie oddania go w doświadczone ręce serwisantów, tak dziś cieszymy się, że niedalekiej przyszłości będziemy mogli zaoferować naprawy blacharsko-lakiernicze na jeszcze wyższym poziomie, a to wszystko dzięki najnowocześniejszemu obiektowi – mówi Krzysztof Gbur, Specjalista ds. Marketingu Mercedes-Benz Witman.
Tą nowoczesność zapewnią rozwiązania zgodne z najnowszymi standardami i technologiami wymaganymi przez producenta pojazdów tj.: kabinę lakierniczą firmy Blowtherm, boks lakierniczy wyposażony w system lakierów PPG, 3 stanowiskową strefę przygotowawczą wraz z podnośnikiem czy specjalną strefę z destylarką, w której będziemy mogli odzyskiwać znaczną część zużytych rozpuszczalników, chroniąc jednocześnie nasze środowisko. W przyszłości uruchomimy również najnowocześniejszą technologię mieszania kolorów o nazwie Moonwalk od firmy PPG Industries – dodaje Krzysztof Gbur.
W przypadku blacharni największą zmianą jest utworzenie 6 stanowisk, gdzie 4 z nich będą wyposażone w nowoczesne, bezkolumnowe podnośniki ZS SQUARE firmy Maha. Dzięki tej zmianie firma będzie mogła podwoić liczbę naprawianych samochodów oraz skrócić czas przeznaczony na naprawę
Aby obsłużyć tego typu obiekt niezbędni są nowi blacharze, lakiernicy oraz pomocnicy. Dziś już mogę powiedzieć, że udało się nam pozyskać nowych pracowników, którzy po procesie szkoleń i uzyskaniu odpowiednich certyfikatów dołączą do naszego doświadczonego zespołu. Wspólnie podejmą oni nowe obowiązki już na przełomie lipca i sierpnia b.r. kiedy po 6 planowanych miesiącach zakończymy okres budowy naszego obiektu. Niezmiernie cieszy nas fakt, że wszystkie prace odbyły się zgodnie z harmonogramem mimo, pewnych trudności po drodze – podsumowuje Krzysztof Gbur.