Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
Fot. Motor Centrum

Motor Centrum podsumował 2014 rok

W ostatnich dniach kwietnia gdański multidealer Motor Centrum podsumował wyniki sprzedażowe z zeszłego roku. Trójmiejska firma może pochwalić się wzrostem sprzedaży całej gamy swoich marek.

Niemiecki Opel na Miałkim Szlaku odnotował ponad 60% procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2013. Dynamika wzrostu była większa od ogólnopolskiego wyniku marki. Klienci najchętniej wybierali takie modele jak Astra -która stanowi 24% sprzedaży Opla, Corsa – mająca 22% udział w sprzedaży tej marki oraz coraz bardziej popularna Mokka – która stanowi 17% wszystkich sprzedanych modeli.

W przypadku Mitsubishi ilość sprzedanych samochodów w Motor Centrum wzrosła o prawie 30%. Wynik ten wpisuje się w tendencję w całym kraju. Dzięki takim wynikom Polska jest dla Mitsubishi Motors obecnie 6 co do wielkości rynkiem w Europie. Najlepsze wyniki w Motor Centrum osiągnęły modele ASX 80 – 47% udział w sprzedaży  i Outlander – 30% udział w sprzedaży.

Motor Centrum także w przypadku Suzuki odnotowało lepszy wynik w roku 2014 niż rok wcześniej. Japońska marka jest coraz chętniej kupowana w Trójmieście. W przypadku Suzuki największą popularnością cieszyły się modele S-Cross – 52% udział w sprzedaży, SX – 28% udział w sprzedaży i Swift – 25% udział w sprzedaży.

Po wycofaniu przez grupę GM z Europejskiego rynku sprzedaży Chevroleta Motor Centrum wypełniło powstałą lukę otwierając salon motocykli Harley-Davidson. Wieloletnie doświadczenie ewidentnie sprzyja w dynamicznym rozwoju tego multidealerstwa.

Źródło: Motor Centrum

Harley Davidson otwarcie-05292

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Kolor ma znaczenie – BMW M4 Frozen Orange

BMW M4 gościło w naszym “kolorystycznym” cyklu już nieraz. Teraz powraca, ale barwie, o której …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *