W ostatnich dniach kwietnia gdański multidealer Motor Centrum podsumował wyniki sprzedażowe z zeszłego roku. Trójmiejska firma może pochwalić się wzrostem sprzedaży całej gamy swoich marek.
Niemiecki Opel na Miałkim Szlaku odnotował ponad 60% procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2013. Dynamika wzrostu była większa od ogólnopolskiego wyniku marki. Klienci najchętniej wybierali takie modele jak Astra -która stanowi 24% sprzedaży Opla, Corsa – mająca 22% udział w sprzedaży tej marki oraz coraz bardziej popularna Mokka – która stanowi 17% wszystkich sprzedanych modeli.
W przypadku Mitsubishi ilość sprzedanych samochodów w Motor Centrum wzrosła o prawie 30%. Wynik ten wpisuje się w tendencję w całym kraju. Dzięki takim wynikom Polska jest dla Mitsubishi Motors obecnie 6 co do wielkości rynkiem w Europie. Najlepsze wyniki w Motor Centrum osiągnęły modele ASX 80 – 47% udział w sprzedaży i Outlander – 30% udział w sprzedaży.
Motor Centrum także w przypadku Suzuki odnotowało lepszy wynik w roku 2014 niż rok wcześniej. Japońska marka jest coraz chętniej kupowana w Trójmieście. W przypadku Suzuki największą popularnością cieszyły się modele S-Cross – 52% udział w sprzedaży, SX – 28% udział w sprzedaży i Swift – 25% udział w sprzedaży.
Po wycofaniu przez grupę GM z Europejskiego rynku sprzedaży Chevroleta Motor Centrum wypełniło powstałą lukę otwierając salon motocykli Harley-Davidson. Wieloletnie doświadczenie ewidentnie sprzyja w dynamicznym rozwoju tego multidealerstwa.
Źródło: Motor Centrum