niedziela , 28 listopada 2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
moto3m_Peugeot_750x200
moto3m_KIA_750x200
moto3m_Citroen_750x200
previous arrow
next arrow
Fot. Motor Centrum

Motor Centrum w sytuacji zagrożenia COVID-19

Pandemia koronawirusa Covid-19 to wyzwanie, przed którym stanęło wiele branż. Dostosowując się do bardzo szybko zmieniającej się sytuacji i poziomu zagrożenia, wiele firm i instytucji podejmuje radykalne działania, aby przetrwać kolejne miesiące.

Przed tym wyzwaniem stanęła także firma Motor Centrum z Gdańska.

Fot. Motor Centrum

Priorytetem dla nas jako pracodawcy, jest utrzymanie wszystkich miejsc pracy i zapewnienie naszym pracownikom dodatkowych form ochrony, gwarantujących ich bezpieczeństwo i dających komfort i pewność dalszego zatrudnienia. Nie sięgamy po rozwiązania jakim są zwolnienia pracowników, a do czego zostało zmuszonych wiele firm. Nasz zespół nadal pracuje w pełnym składzie, ale w skróconym wymiarze godzin. Część naszego zespołu, głównie pracownicy biurowi, sprawnie przeszła na pracę zdalną. Osobom pozostającym na miejscu zapewniamy wzmocnione procedury ochrony zdrowia. Naszym priorytetem w codziennej pracy jest objęcie pracowników środkami pomocy i bezpieczeństwa. Wypełniając wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego kilka razy dziennie na wszystkich stanowiskach pracy i poczekalniach klientów przeprowadzamy skrupulatną dezynfekcję. Odkażaniu podlegają powierzchnie i przedmioty, z którymi mamy styczność. Zapewniamy każdemu pracownikowi niezbędne środki ochrony osobistej i wspólnie dbamy o przestrzeganie wszystkich, surowych wytycznych GIS dotyczących bezpiecznej pracy w zespole. Przeorganizowaliśmy prace zespołowe i zmianowe tak, by na każdej z nich dyżur miało niezbędne minimum osób, pracujących wspólnie przy zachowaniu zalecanych odległości – informuje Zarząd firmy Motor Centrum.

Fot. Motor Centrum

Motor Centrum to nie tylko personel, ale też Klienci – zarówno stali, jak i nowi. W trosce o ich bezpieczeństwo wprowadzono system zakupów zdalnych z dostawą pod drzwi. Jako dodatkowe wsparcie komunikacyjne, uruchomiono infolinię dostępną pod numerem 58 321 88 90, w ramach której personel udzieli informacji o przebiegu usług w trybie online lub door-to-door.

Klienci oddający auto w celach serwisowania, mogą być pewni, iż przed zwróceniem go do właściciela, samochód zostanie poddany dezynfekcji i ozonowaniu. Pozostałe dostawy części i akcesoriów realizowane są na bieżąco. Część usług można zlecić online jak np. kupić lub wznowić polisę OC/AC/NV czy rozpocząć procedurę zgłaszania szkody komunikacyjnej. Aby ułatwić te procesy, przygotowano wygodne formularze i informatory oraz wprowadzono możliwość szybkiej płatności online, unikając w ten sposób transakcji gotówkowych.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Dane z GPR 2020/21 na drogach woj. pomorskiego

Zakończyły się badania natężenia ruchu na drogach krajowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu. Największy ruch …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *