Zakończyła się przebudowa salonu Peugeot JD Kulej w Gdyni. Dotychczasowy obiekt przeszedł gruntowną odnowę, upodabniając budynek do standardu marki. Wyraźnie zwiększyła się powierzchnia ekspozycyjna i zgodnie z trendem budowy tego typu miejsc, przybyło dużo szklanych elementów, zapewniających doświetlenie wnętrza.

Wewnątrz prezentowanych jest 9 samochodów. Strefa wydawcza to teraz oddzielne, przeszklone pomieszczenie, a obsługa serwisowa odbywa się w oryginalnej scenerii przypominającej lokale kawiarniane. Na wprost wejścia znalazła się recepcja oraz poczekalnia dla klientów.
W nowym salonie postawiono również na liczne odwołania do historii zarówno marki jak i samej firmy JD Kulej. Wzdłuż salonu rozciąga się grafika, prezentująca ewolucję charakterystycznego logo Peugeot.
Odtworzenie logo marki z tych najstarszych lat (XIX w – red.) nie było prostym zadaniem, bo nie ma żadnych wektorowych danych co do ich wielkości i proporcji. Musieliśmy więc posiłkować się zachowanymi oryginałami i jak najstaranniej oddać ich kształt – zdradza Jakub Gołębiewski, Koordynator ds. Marketingu JD Kulej.
W salonie ciekawy eksponat odnajdą również miłośnicy zabytkowych samochodów. Stałym elementem ekspozycji będzie prezentacja Peugeot’a 172 M „Torpedo” z 1928 roku, który w 2013 roku przeszedł renowację wykonaną przez JD Kulej. Samochód napędzany jest przez silnik o pojemności 695 ccm i mocy 14 KM. Egzemplarz jest w pełni sprawny, na chodzie, a jego stan można określić jako perfekcyjny.
Wkrótce dołączy do niego jeszcze jeden zabytkowy samochód marki Peugeot – model 203, który obecnie przechodzi renowację. Do charakteru zabytkowych samochodów i klasycznego skutera Peugeot, dostosowana jest również ekspozycja akcesoriów Peugeot w nowym salonie przy Chwaszczyńskiej 178 w Gdyni.