24 maja z urokiem i wdziękiem zostały zaprezentowane dwa kultowe modele japońskich samochodów. Bohaterowie wieczoru nie mogli narzekać na brak zainteresowania. Pokaźne grono osób chcących dotknąć i doświadczyć, jak to jest za kółkiem miejskiego SUV’a i super kompaktowego miejsko-sportowego auta, towarzyszyło gwiazdom.
Suzuki Swift to kultowy model miejski, który łączy wyjątkowy styl z przyjemnością prowadzenia. Nowa generacja modelu zachwyca bryłą nadwozia i bogactwem innowacyjnych rozwiązań technicznych. Doskonałe silniki benzynowe 1.2 DualJet i 1.0 BOOSTERJET zapewniają wystarczającą moc oraz są oszczędne i przyjazne środowisku. Komfortowa kabina w sportowym stylu oraz duży bagażnik (265 litrów pojemności) podnoszą walory użytkowe tego samochodu. I co najważniejsze: Swift wciąż pozostaje niedoścignionym wzorem w zakresie bezpieczeństwa, niskich kosztów eksploatacji i bezawaryjności.
Suzuki Ignis łączy wyjątkowe nadwozie z komfortowym i obszernym wnętrzem w stylu typowym dla Suzuki, prezentując całkowicie nowe wzornictwo i unikatowy charakter. Ten ultra kompaktowy SUV oferuje doskonałe osiągi oraz znakomite wrażenia z jazdy w każdych warunkach drogowych. Innowacyjny silnik benzynowy 1.2 DualJet zapewnia wystarczającą moc oraz jest oszczędny i przyjazny środowisku. Futurystycznie zaprojektowana i przestronna kabina, duży bagażnik (aż do 267 litrów pojemności) oraz wysoka pozycja za kierownicą decydują o wszechstronności tego modelu. Możliwość wyboru napędu na 4 koła ALLGRIP AUTO podnosi użyteczność pojazdu przy eksploatacji na trudniejszych nawierzchniach.
Warta uwagi jest również aura, jaka towarzyszyła premierze modeli SUZUKI SWIFT I SUZUKI IGNIS. Prezentacja samochodów odbyła się w przestrzeni kosmicznej, której można było doświadczyć podczas specjalnego pokazu artystycznego. Motyw wszechświata nawiązuję do odbywającego się projektu Google Lunar XPRIZE, w którym firma Suzuki bierze udział wystawiając swoją drużynę „HUKATO”. W konkursie udział bierze szesnaście drużyn z całego świata. Doświadczenie marki Suzuki, znanej z tego, że pojazdy są w stanie znaleźć się i pokonać taką trasę, wpisuje się w off-roadową misję firmy.
Źródło: Motor Centrum