W miniony piątek odbyła się ogólnopolska premiera długo wyczekiwanego, flagowego modelu Opla – Nowej Insignii. Zaproszeni na Miałki Szlak goście do swojej dyspozycji mieli trzy samochody w dwóch wersjach nadwozia – kombi oraz hatchback. Premierę nowego Opla w Motor Centrum uświetnił pokaz barmański w klimacie „Fire&Flame”.
„Opel długo kazał nam czekać na drugą generację Insignii, ale myślę, że każdy kto zobaczy nową odsłonę tego modelu stwierdzi, że było warto. W samochodzie tym zmieniono praktycznie wszystko – od nazwy (Insignia Grand Sport – przyp. red.), poprzez gabaryty, wagę, po zastosowanie najnowszych technologii, które dostępne są w modelach marek premium. Opel naprawił błędy poprzednika i doszlifował jego zalety, więc Insignia ma spore szanse, aby namieszać w segmencie aut klasy średniej i stać się sprzedażowym hitem” – mówi Agnieszka Grygorowicz, Specjalista ds. marketingu, Motor Centrum.
Premiera Insignii Grand Sport jest kolejnym etapem strategii marki Opel na bieżący rok. Pod nazwą „7 w 17”, bo takie miano nosi strategia, kryje się premiera siedmiu nowych modeli w 2017 roku.
„Większość gości przyjechała do nas dla Insignii, ale nie możemy zapomnieć o Crosslandzie X, którego premiera odbywa się równolegle z Insignią. Crossland X łączy w sobie zalety minivanów i SUV-ów, tym samym bardzo dobrze wpisuje się w modę obecnie panującą w świecie motoryzacji. Obydwa auta mamy już dostępne na Miałkim Szlaku. Serdecznie zapraszamy na jazdy testowe do Motor Centrum. Jak widać gama oferowanych przez nas aut wciąż się poszerza, więc każdy odwiedzający nas klient znajdzie coś dla siebie” – dodaje Agnieszka Grygorowicz.
Źródło: Motor Centrum