czwartek , 13 czerwca 2024
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Odświeżony Nissan Juke w Nissan Zdunek KMJ

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy rzut oka wybija się nowy, energetyczny, żółty kolor nadwozia, ale szczególnie dużo zmian zostało zastosowanych w kabinie tego miejskiego crossovera. Pierwsze egzemplarze dotarły już do Trójmiasta, a cennik odświeżonego modelu otwiera kwota 107 900 zł za wersję Acenta 1.0 DIG-T 114 KM.

W kwestii modyfikacji, projektanci i inżynierowie Nissana zaproponowali znaczące zmiany we wnętrzu, mające na celu podwyższenie komfortu podróżowania. Metamorfozie uległy między innymi konsola środkowa oraz panel wskaźników. Kabina zyskała także dzięki nowym materiałom oraz ulepszonemu wyposażeniu i wykończeniu. Z kolei system multimedialny zyskał większy ekran dotykowy oraz dodatkowe funkcje. Wprowadzono również dodatkową wersję o nazwie N-Sport, która podkreśla dynamiczne cechy Nissana Juke zarówno na zewnątrz pojazdu, jak i w jego wnętrzu.

W ramach odświeżenia modelu w połowie cyklu jego życia Nissan ponownie wprowadza żółty kolor nadwozia do swojego miejskiego crossovera. Jest to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy doceniali charakterystyczny, pełen wigoru lakier w tym właśnie kolorze, popularny w pierwszej generacji Nissana Juke. W nowej wersji wyposażeniowej N-Sport kontrast żółtego koloru z czarnym wykończeniem dachu, kół, bocznych lusterek, nadkoli, osłony chłodnicy oraz słupków A i B dodatkowo potęguje to wrażenie.

we wnętrzu wszystkich wersji modelu Juke obejmują między innymi powiększenie schowka w desce rozdzielczej do 7,8 litra. Podłokietnik został przeprojektowany tak, aby zapewniać lepsze wsparcie. Asymetryczna konstrukcja zwiększa jego wymiary o 25 mm, ale nie narusza funkcjonalności uchwytów na kubki. Podłokietnik można podnieść, aby uzyskać dostęp do środkowego schowka, podobnie jak u poprzednika, ale pokrywa jest teraz wyposażona w klips, który może pomieścić trzy karty kredytowe. Odświeżony Juke jest standardowo wyposażony w system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu. Odświeżeniu Nissana Juke towarzyszyło również zwiększenie rozdzielczości kamery cofania z 0,3 do 1,3 megapiksela. 

Juke jest oferowany w dwóch wersjach napędowych. Opcją zelektryfikowaną jest Juke Hybrid, w którym zastosowano silnik spalinowy Nissana opracowany specjalnie do pracy w układzie hybrydowym. Rozwija on moc 94 KM i moment obrotowy 148 Nm. Za napęd elektryczny odpowiada główny silnik elektryczny o mocy 49 KM i momencie obrotowym 205 Nm, wspierany przez rozrusznik/generator wysokiego napięcia o mocy 15 kW. Hybrydowy zespół napędowy rozwija o 25% większą moc niż aktualnie stosowany silnik benzynowy, przy mniejszym zużyciu paliwa – nawet do 40% w cyklu miejskim oraz do 20% w cyklu mieszanym.

Z kolei pod maską Nissana Juke z konwencjonalnym napędem pracuje trzycylindrowy silnik benzynowy DIG-T o pojemności 1,0 litra z turbodoładowaniem. Generuje on moc 117 KM i moment obrotowy 180 Nm (200 Nm z funkcją overboost). Dostępne są dwie przekładnie: 6-biegowa manualna lub 7-biegowa dwusprzęgłowa automatyczna (DCT) z łopatkami.

Ceny odświeżonego modelu rozpoczynają się od 107 900 zł za wersję Acenta 1.0 DIG-T 114 KM, ale – co ważne – ta podstawowa odmiana zyskała wiele elementów wyposażenia, które wcześniej nie były w niej dostępne.

Tak jak dotychczas, Juke jest dostępny z bezpłatnym pakietem rozszerzonej gwarancji na dodatkowe 2 lata, ponad standardową 3-letnią gwarancję producenta. Klient otrzymuje zatem łącznie rozszerzoną gwarancję na 5 lat / 100 000 km. W wersji hybrydowej elementy elektrycznego układu napędowego objęte są 5-letnią gwarancją producenta (lub do 100 000 km).

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Kierująca BMW Serii 7 w Redzie rozbiła je o ścianę podziemnego garażu

W halach garażowych często dochodzi do drobnych kolizji – otarć czy stuknięć. Ale groźnie wyglądająca …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *