Tegoroczne spotkanie szefów sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz, które odbyło się w Łodzi, okazało się bardzo owocne dla dealera z Gdańska-Oliwy firmy Mercedes-Benz Witman. Lokalny przedstawiciel stuttgarckiej marki wraca do Trójmiasta aż z dwiema nagrodami.
Pierwszą z nich jest wyróżnienie w kategorii Wprowadzenie Klasy E. To nagroda za premierę tego modelu w gdańskim klubie B 90, do którego dealer zaprosił swoich klientów. Inspiracją do stworzenia eventu były pokazy domu mody Louis Vuitton.
Druga nagroda to 1 MIEJSCE w kategorii Marketingowa strategia budowania wizerunku punktu dealerskiego Mercedes-Benz za projekt She’s Mercedes.
Projekt She’s Mercedes to nowość na rynku trójmiejskim, ale także polskim. Mercedes-Benz Witman jako pierwszy dealer w Polsce zdecydował się na wprowadzenie projektu do polityki firmy, a tym samym nawiązanie dialogu z kobietami.
– Naszym nadrzędnym celem jest pokazanie jak ważna jest rola kobiety. Zarówno w życiu jak i biznesie. She’s Mercedes to swoisty ukłon marki w stronę kobiet – mówi Olga Witman, Prezes Zarządu Mercedes-Benz Witman.
Dealer zapowiada, że to dopiero początek działań związanych z projektem She’s Mercedes. O kolejnych krokach będzie na bieżąco informować m.in. poprzez swoje kanały na portalach społecznościowych.
Źródło: Mercedes-Benz Witman