344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Pierwszy spacer po nowym salonie Kia Grupy JD Kulej w Gdańsku

Już tylko tygodnie dzielą nas od otwarcia nowego salonu marki Kia, który powstaje w Gdańsku przy ulicy Uczniowskiej 30. Będzie to flagowy obiekt Grupy JD Kulej i zarazem jedno z pierwszych przedstawicielstw marki, które powstaną według zupełnie nowej architektury. Dzięki uprzejmości dealera, możemy Wam pokazać jak nowy salon wygląda od środka. 

Obiekt o powierzchni około 3000m2 pomieści przestronną strefę ekspozycyjną, rozbudowany, wielostanowiskowy serwis oraz blacharnię – lakiernię. Nie można też przeoczyć wieży, w której prezentować się będzie kilkanaście samochodów.

Nawiązując do nowej tożsamości i filozofii KIA, postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym Klienci będą mieć możliwość doświadczania marki nie tylko przez produkty i usługi, ale także poprzez przestrzeń. Nowa tożsamość marki widoczna jest na każdym kroku, a jego nowy design wychodzi poza tradycyjne koncepcje showroomu tworząc miejsce pełne inspiracji – opowiada Jakub Gołębiewski, Kierownik Działu Marketingu JD Kulej.

Zupełnie nowy wystrój

Zmiany, które od razu są zauważalne to nowe kolory. Kia do tej pory mogła się kojarzyć z barwą czerwoną. To taki kolor zdobi elewację dotychczasowych salonów. Nowy standard stawia na bardziej stonowane barwy – czerń i srebro.

Wewnątrz salonu zastosowano dużo drewna. Strefy ekspozycyjna i klienta, posiadają odmienne motywy i kolorystykę. Ale łączą się poprzez jaskrawo czerwoną, kontrastującą pętlę, biegnącą w miejscu przecięcia stref. Wyrażać ma ona energię która powstała z połączenia tych wymiarów.

Tworząc strefę Klienta chcieliśmy zainspirować Klientów do nowego doświadczenia zakupu samochodu. Nie znajdzie tu wnętrza przypominającego poczekalnie tradycyjnego dealerstwa. Postawiliśmy na naturalne materiały w odcieniu jasnego drewna, które w połączeniu z ambientowym oświetleniem pozwolą na chwilę relaksu. Drewniane ściany, wyjątkowe meble z miękkim tkaninami i niebanalną tapicerką, sprawią, że można się tu poczuć się jak w domu – dodaje Jakub Gołębiewski.

Strefa Ekspozycyjna

Ta część salonu utrzymana będzie w futurystycznym tonie i wypełniona metalicznymi powierzchniami. Połączenie refleksów światła użytych materiałów z achromatycznymi motywami kolorystycznymi, pozwala na poświęcenie pełnej uwagi prezentowanym samochodom.

Nowy salon zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy w sposób, który pozwoli wygodnie usiąść i docenić samochód z innej, często pomijanej perspektyw – kontynuuje Jakub Gołębiewski.

Strefa serwisowa

Podczas obsługi serwisowej, klienci będą mieli wgląd na halę na swoje samochody przez przeszkloną ścianę w strefie Klienta. Sam serwis to 12 stanowisk z nowoczesnymi podnośnikami, trzy ekologiczne kabiny lakiernicze oraz oczywiście część handlowa, gdzie pracować będą doradcy.

W salonie trwają ostatnie prace przygotowawcze do otwarcia. Można przypuszczać, że już w kwietniu w obiekcie rozpocznie się praca.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Giganci stają się jeszcze więksi! Trójmiejscy dealerzy na liście TOP50

Miesięcznik Dealer po raz kolejny podsumował miniony rok publikując coroczne zestawienie największych grup dealerskich w …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *