Już tylko tygodnie dzielą nas od otwarcia nowego salonu marki Kia, który powstaje w Gdańsku przy ulicy Uczniowskiej 30. Będzie to flagowy obiekt Grupy JD Kulej i zarazem jedno z pierwszych przedstawicielstw marki, które powstaną według zupełnie nowej architektury. Dzięki uprzejmości dealera, możemy Wam pokazać jak nowy salon wygląda od środka.
Obiekt o powierzchni około 3000m2 pomieści przestronną strefę ekspozycyjną, rozbudowany, wielostanowiskowy serwis oraz blacharnię – lakiernię. Nie można też przeoczyć wieży, w której prezentować się będzie kilkanaście samochodów.
Nawiązując do nowej tożsamości i filozofii KIA, postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym Klienci będą mieć możliwość doświadczania marki nie tylko przez produkty i usługi, ale także poprzez przestrzeń. Nowa tożsamość marki widoczna jest na każdym kroku, a jego nowy design wychodzi poza tradycyjne koncepcje showroomu tworząc miejsce pełne inspiracji – opowiada Jakub Gołębiewski, Kierownik Działu Marketingu JD Kulej.
Zupełnie nowy wystrój
Zmiany, które od razu są zauważalne to nowe kolory. Kia do tej pory mogła się kojarzyć z barwą czerwoną. To taki kolor zdobi elewację dotychczasowych salonów. Nowy standard stawia na bardziej stonowane barwy – czerń i srebro.
Wewnątrz salonu zastosowano dużo drewna. Strefy ekspozycyjna i klienta, posiadają odmienne motywy i kolorystykę. Ale łączą się poprzez jaskrawo czerwoną, kontrastującą pętlę, biegnącą w miejscu przecięcia stref. Wyrażać ma ona energię która powstała z połączenia tych wymiarów.
Tworząc strefę Klienta chcieliśmy zainspirować Klientów do nowego doświadczenia zakupu samochodu. Nie znajdzie tu wnętrza przypominającego poczekalnie tradycyjnego dealerstwa. Postawiliśmy na naturalne materiały w odcieniu jasnego drewna, które w połączeniu z ambientowym oświetleniem pozwolą na chwilę relaksu. Drewniane ściany, wyjątkowe meble z miękkim tkaninami i niebanalną tapicerką, sprawią, że można się tu poczuć się jak w domu – dodaje Jakub Gołębiewski.
Strefa Ekspozycyjna
Ta część salonu utrzymana będzie w futurystycznym tonie i wypełniona metalicznymi powierzchniami. Połączenie refleksów światła użytych materiałów z achromatycznymi motywami kolorystycznymi, pozwala na poświęcenie pełnej uwagi prezentowanym samochodom.
Nowy salon zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy w sposób, który pozwoli wygodnie usiąść i docenić samochód z innej, często pomijanej perspektyw – kontynuuje Jakub Gołębiewski.
Strefa serwisowa
Podczas obsługi serwisowej, klienci będą mieli wgląd na halę na swoje samochody przez przeszkloną ścianę w strefie Klienta. Sam serwis to 12 stanowisk z nowoczesnymi podnośnikami, trzy ekologiczne kabiny lakiernicze oraz oczywiście część handlowa, gdzie pracować będą doradcy.
W salonie trwają ostatnie prace przygotowawcze do otwarcia. Można przypuszczać, że już w kwietniu w obiekcie rozpocznie się praca.