Po kilku latach przerwy znana japońska marka powróciła do Elbląga – zupełnie nowy salon Nissana uruchomiła właśnie firma RTS Sp. z o. o. Jest to spółka z ugruntowaną pozycją w branży motoryzacyjnej i niemal 30-letnim stażem współpracy z różnymi markami. Na lokalnym rynku cieszy się dobrą opinią i zaufaniem klientów, czego potwierdzeniem jest otrzymana w 2019 roku nagroda branżowa. Nissan jest trzecią marką w portfolio firmy RTS, pod Renault i Dacia.
Nowy salon sprzedaży w Elblągu został zbudowany od nowa zgodnie z najnowszymi standardami importera i wymogami architektonicznymi, a także – jako pierwszy obiekt w Polsce i ósmy w Europie – z wykorzystaniem nowego logo Nissana.
Obecnie dla trzech marek do dyspozycji jest ponad 1300 m2 salonu sprzedaży. Hala serwisowa, która została poddana gruntownej modernizacji, na powierzchni prawie 1000 m2 dysponuje dwustanowiskową recepcją interaktywną, dwunastoma stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i dostawczych (w tym jedenastoma z podnośnikami), dwoma stanowiskami diagnostycznymi, nowoczesnym stanowiskiem do badania geometrii oraz dwustanowiskową myjnią. Oczywiście, jak przystało na nowoczesną placówkę tego typu, na miejscu znajduje się stacja ładowania aut elektrycznych.
Budowa nowego pawilonu oraz modernizacja istniejącej części trwała dziesięć miesięcy. W nowym budynku zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak: instalację fotowoltaiczną, system solarnego podgrzewania wody użytkowej, system grzania i chłodzenia powietrza w hali serwisowej, oświetlenie w technologii LED. Do budowy użyto materiałów o wysokich parametrach izolacyjnych. Wszystko to pozwoli na znaczące obniżenie zapotrzebowania obiektu na energię.
W salonie eksponowana jest cała gama samochodów osobowych marki, od miejskiego hatchbacka Micra poprzez crossovery Juke, Qashqai i X-Trail, aż do w pełni elektrycznego modelu LEAF.
W przyszłości dealer planuje kolejne etapy modernizacji i rozwoju firmy w celu dalszego podnoszenia poziomu obsługi klientów.