poniedziałek , 26 lutego 2024
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
Fot. Reklama LOTOS (Youtube)

Piłkarze i Kubica w najnowszej kampanii wizerunkowej Grupy LOTOS

1 września wystartowała nowa kampania wizerunkowa Grupy LOTOS z udziałem piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. Najnowsza realizacja stanowi nową odsłonę stacji paliw LOTOS, przedstawiającą w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.

„Mój tata pracuje w LOTOSIE” – to słowa kończące ubiegłoroczny spot kampanii wizerunkowej LOTOSTORY, w której widzowie zapoznawali się z szerokim obszarem działań Grupy LOTOS z perspektywy 7-letniego chłopca. Ten budzący emocje projekt doczekał się swojej kontynuacji. W tym roku widzowie mają okazję po raz drugi spojrzeć na markę LOTOS oczami dziecka – tym razem jesteśmy na stacji paliw.

Przygotowaliśmy kampanię, która ma pokazać w jaki sposób marka LOTOS wspiera ludzi w ich indywidualnych podróżach. Mówimy o tym odwołując się do emocji i potrzeb. Najpełniej oddaje to tytuł naszej kampanii „Wszystko czego potrzebujesz”. To nie tylko deklaracja jaką składamy naszym klientom, ale również motto naszej działalności – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Tym razem, do pierwszoplanowego duetu ojciec-syn, dołącza mama.

Potrzeba nadawania cech emocjonalnych marce LOTOS wynika z obowiązującej strategii marki i jest konsekwentnie realizowana od 2013 roku – wyjaśnia A. Goliszewska. – Tegoroczna kampania obejmie nie tylko największe stacje telewizyjne, ale dodatkowo będzie wspierana emisją materiałów reklamowych w najbardziej zasięgowych serwisach oraz platformach video, internecie i kinach. Kampania potrwa przez cały sezon eliminacji do Euro 2016, tj. do 11 października br.

Do tej pory wizerunki piłkarzy można było znaleźć na materiałach wsparcia sprzedaży na stacjach LOTOS i LOTOS Optima. Pojawienie się w obsadzie spotu m.in. Roberta Lewandowskiego, Arkadiusza Milika, Artura Boruca, a także Roberta Kubicy – kierowcy rajdowego znanego z rajdów WRC, z pewnością zagwarantuje dodatkowe emocje.
Spot, w reżyserii Pawła Borowskiego, zrealizowali: agencja reklamowa Grey, dom produkcyjny Tank, Platige Image. Doborem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Jak przebiegała realizacja spotu wizerunkowego? Jak piłkarze czuli się na naszej stacji podczas wizyty na planie i czy Robert Kubica sprawdził się w roli piłkarza? Odpowiedzi na te i inne pytania w materiale „making of”.

Źródło: LOTOS

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Ostatni luksusowy sedan od Jaguara… na ten moment. Jaguar XF w Jaguar Zdunek w Gdańsku

Marka Jaguar ma długoletnią historię w produkowaniu luksusowych, reprezentacyjnych limuzyn ze sportowym zacięciem. Do dzisiaj …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *