Strona główna / Wiadomości / Salony i serwisy / Aktualności / [Podsumowanie 2019 roku] Serwis Haller liderem Opla na Pomorzu

[Podsumowanie 2019 roku] Serwis Haller liderem Opla na Pomorzu

Serwis Haller, Partner Sieciowy Opel Poland pozostaje na pierwszym miejscu podium wśród pomorskich dealerów niemieckiego producenta. Najstarszy Dealer Opla w Polsce, który współpracuje z marką już 43 lata, kolejny rok z rzędu sprzedał najwięcej samochodów tej marki w Trójmieście. Rok 2019 firma zakończyła z rekordowym wynikiem 1112 aut.

Najpopularniejszym modelem był Opel Astra, którego udział w sprzedaży wyniósł ponad 65%. Na wysoki udział tego kompaktowego modelu w całości sprzedaży miała wpływ dodatnia dynamika u Klientów indywidualnych oraz B2B – czyli „małej floty”, wśród których Astra cieszy się niemalejącą popularnością. Wynik ten osiągnięto również dzięki realizacji dużego zamówienia flotowego dla trójmiejskiej firmy carsharingowej MiiMove, do której Serwis Haller jest wyłącznym dostawcą. Drugim najchętniej kupowanym autem była miejska Corsa, której udział w sprzedaży sięgnął blisko 8%. Trzecie miejsce ex aequo zajęły SUV-y Mokka X oraz Crossland X, każde z udziałem ponad 4%.

Serwis Haller zakończył również 2019 rok wzrostem w dziale obsługi posprzedażnej. Trójmiejski przedstawiciel niemieckiej marki pobił rekord z 2018 roku i obsłużył jeszcze większą liczbę klientów serwisowych. Dynamika wzrostu wyniosła ponad 15%. Wynik osiągnięto dzięki rosnącej z roku na rok lojalności Klientów serwisu mechanicznego oraz coraz większej popularności otwartego pod koniec 2018 roku nowego centrum likwidacji szkód komunikacyjnych. Zlokalizowany przy trójmiejskiej obwodnicy obiekt, o powierzchni ponad 1000 m2 i dziesięcioma stanowiskami usługowymi, dostosowany jest do napraw blacharskich i lakierniczych aut wszystkich marek, w tym samochodów dostawczych o masie całkowitej do 4500 kg.

Rok 2019 był rokiem szczególnym. 120 lecie marki Opel, wprowadzenie pierwszych modeli z napędem hybrydowym oraz elektrycznym, zwiększenie sprzedaży i obsługa jeszcze większej liczby klientów w serwisie. Czujemy ogromną satysfakcję, że cały czas możemy poprawiać swoje rekordy, a osiągnięte wyniki są najlepszym dowodem na to, jak postrzegają nas Klienci oraz jak zaangażowani są nasi pracownicy, których zawsze stawiamy w centrum działań Serwis Haller. Zadowolony pracownik zawsze będzie blisko klienta i obsłuży go na najwyższym poziomie” – powiedział dr Józef Haller wiceprezes Serwis Haller.

Miniony rok to również czas premier modeli Opla. Nowy Opel Vivaro, Nowa Zafira Life, Grandland X w wersji hybrydowej oraz Nowa Corsa, w tym z napędem elektrycznym. Ta szósta generacja miejskiego Opla to nie tylko całkowicie odświeżona stylistyka, ale także innowacyjna technologia. Nowa Corsa, która trafiła do sprzedaży w grudniu, już została zwycięzcą konkursu „Samochód służbowy roku” dziennika motoryzacyjnego Auto Bild oraz zdobyła nagrodę AUTOBEST „Best Buy Car of Europe” 2020 dla najlepszego zakupu na europejskim rynku motoryzacyjnym.

Serwis Haller, jako jeden z pierwszych dealerów Opla w Polsce, przyjął już zamówienie na pierwsze zelektryfikowane modele z błyskawicą w logo. Całkowicie elektryczny Nowy Opel Corsa-e oraz hybrydowy Opel Grandland X, trafią do swoich właścicieli w marcu 2020 roku.

Sprzedany w końcu października przez trójmiejskiego dealera, nowy Opel Grandland X wyposażony jest w silnik z technologią typu plug-in o mocy 300 koni mechanicznych i napęd na wszystkie koła. Stylistyka zewnętrzna charakteryzuje się dwukolorowym nadwoziem.

Nabywcy wybrali dach w barwie „czarny minerał”, a pozostałe elementy w kolorze niebieskim. Oprócz atrakcyjnego wyglądu, nabywcy nowego Opla Grandland X zdecydowali się na atrakcyjnie wyposażone wnętrze auta, w tym nowoczesny system nawigacyjny Opel Intellilink oraz fotel kierowcy AGR.

Grandland X Hybrid4 to SUV hybryda typu plug-in. Dzięki temu ładowanie akumulatora jest niezwykle proste. Samochód może być „tankowany” zarówno w publicznie dostępnych stacjach ładowania, w domowym gniazdkiem elektrycznym lub w stacji ładowania typu Wallbox.

Wszystkie najnowsze modele marki Opel idealnie trafiają w zmieniające się preferencje użytkowników naszych samochodów. Opel Zafira Life to funkcjonalne nadwozie z miejscami nawet dla 9 osób, Grandland X Hybrid4 z napędem 4×4 i mocą 300 KM został stworzony dla użytkowników którzy oczekują wrażeń z jazdy SUV-em i jednocześnie chcą dbać o środowisko. No i wreszcie długo wyczekiwany przez nas Nowy Opel Corsa, auto miejskie, które po raz pierwszy występuje w wersji z całkowicie elektrycznym napędem. Wszystkie nowe modele Opla posiadają rozwiązania podnoszące komfort jazdy i wspomagają bezpieczne prowadzenie pojazdu.” – powiedział dr Józef Haller wiceprezes Serwis Haller.

Wartym odnotowania jest również fakt, że Serwis Haller jako pierwszy polski dealer Opla, aktywnie rozpoczął promowanie w pełni elektrycznych samochodów niemieckiego producenta. Sprzedał i dostarczył w drugiej połowie 2019 roku, klientowi flotowemu całkowicie elektryczne Ople Ampera-e, choć to modele które nie są dostępne w regularnej sprzedaży w polskiej sieci dealerskiej Opel. Trójmiejski dealer chcąc zrealizować oczekiwanie swojego Klienta, pozyskał przy wsparciu centrali Opla, całkowicie nowe egzemplarze tego rzadko spotykanego auta.


O Serwis Haller
Serwis Haller to najstarszy Dealer Opla w Polsce.
Firma rozpoczęła swoją działalność ponad 40 lat temu, w 1976 roku, a już w 1978 roku otrzymała pierwszą w Polsce autoryzację Adam Opel AG.
W 1983 roku powstała nowa, większa siedziba w Gdyni przy ulicy Narutowicza, a jej rozbudowa w 1989 roku i kolejne inwestycje zaowocowały podpisaniem w 1991 roku przez Serwis Haller pierwszej w Polsce umowy dealerskiej z General Motors Poland.
Obecnie Serwis Haller to Dystrybutor i/lub Autoryzowany Serwis marek Opel (1978), Chevrolet (2004), Cadillac i Corvette (2006). Serwis Haller również aktywnie działa w sprzedaży samochodów używanych, będąc pierwszym w Polsce Północnej partnerem programu Opel Gwarantowane Samochody Używane.
W 2005 firma otrzymała prestiżową nagrodę Dystrybutora Roku, przyznawaną przez General Motors od 1999 roku. W 2006 roku odznaczona prestiżowym tytułem Dystrybutora Leaders Clubu, zajmując pierwsze miejsce w rankingu Partnerów GMAC Banku.
W 2010 roku Serwis Haller rozszerzył obszar działalności poprzez akwizycję punktu dealerskiego w Elblągu.
W 2015 roku zajęła pierwsze miejsce w ogólnopolskim badaniu salonów samochodowych wszystkich marek przeprowadzonym przez tygodnik Auto Świat.
Serwis Haller posiada trzy siedziby – w Gdańsku, Gdyni i Elblągu.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

[Moto3m TV] Użytkowa nowość w gamie Toyoty: nowa ProAce City Verso w Toyota Walder Chwaszczyno

W gamie marki Toyota debiutuje nowy, użytkowy model ProAce. Konstrukcyjnie samochód jest bliźniakiem Citroen’a Berlingo, ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *