Ponad dwustu klientów i miłośników marki Porsche spędziło niedzielne przedpołudnie w gdyńskim schronisku dla zwierząt Ciapkowo. Celem akcji Porsche Dog Day 2015 było wyprowadzenie na spacer psów, a także zebranie datków na rzecz schroniska.
Kolejka chętnych chcących pomóc zwierzętom zgromadziła się już przed godziną 10. Po tak zwanym „sprawdzeniu obecności” wszyscy, którym los pokrzywdzonych psów nie jest obojętny ruszyli po przydzielone im czworonogi. Naszej redakcji przypadła przyjemność zabrania na spacer Maxa.
Zaproszeni przez Porsche Centrum Sopot zostali podzieleni na dwie grupy. Ci, którzy chcieli spędzić niedzielę aktywnie udali się na 10 kilometrowy spacer w towarzystwie równie aktywnych psów oraz trenerów, Jakuba Krzyżaka oraz Piotra Ostrowskiego, którzy zadbali o tempo i porządek dwugodzinnej wycieczki. Natomiast tym, którzy chcieli umilić czas starszym czworonogom zaproponowano krótsze i mniej intensywne przechadzki w okolicy schroniska.
Po spacerach i odprowadzeniu psów do ich boksów zbierano wolne datki, które w całości zostały przekazane na rzecz podopiecznych schroniska. Ponadto wszyscy, którzy odwiedzili w niedzielę Ciapkowo dostarczyli karmy, koce, kołdry oraz ubranka, które z pewnością pomogą przetrwać zwierzętom zimę w schronisku. Całą akcję wspierała także firma Dolina Noteci, która jest producentem karmy dla zwierząt.
Gorąco zachęcamy Czytelników do zapoznania się ze stroną internetową Ciapkowa oraz osobistego udania się na ul. Małokacką 3a. Mały gest potrafi wywołać radość czworonogów, a ewentualna adopcja to pewność, że odmieniamy ich los na lepsze.