czwartek , 13 czerwca 2024
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

[Wideo] Premiera nowego modelu Porsche Taycan podcza Taycan Tour 2024 z Porsche Centrum Sopot

500 kilometrów każdego dnia, z łącznie 30-toma klientami, pokonały testowe modele Taycan od Porsche, podczas tegorocznej edycji wydarzenia zorganizowanego przez dealera Porsche Centrum Sopot. trzy-dniowa Impreza była nietypową formą premiery odświeżonego elektryka – aktywnie, bo wraz z testami na publicznych drogach. Bazą wydarzenia był gdyński Hotel Quadrille, skąd zaproszeni gości udali się w trasę. 

Jazdy testowe poprzedziła statyczna prezentacja w urokliwym ogrodzie Hotelu Quadrille, którą poprowadzili instruktorzy Porsche Polska, wraz z handlowcami Porsche Centrum Sopot.

Następnie goście wyruszyli w niemal 100-kilometrową podróż z Gdyni w okolice miasta Szemud i z powrotem, do Hotelu w Gdyni gdzie uraczono nas wykwintnymi posiłkami.

Porsche Taycan po liftingu nie szokuje stylistycznie. Potrzeba nie lada eksperta i znawcy w jednej osobie, aby odróżnić nowy model od poprzedniego. Jednak w samochodzie zaszły istotne zmiany konstrukcyjne, które wpłynęły na prowadzenie, komfort oraz tak istotny w samochodach elektrycznych – zasięg.

Wszystkie zmodernizowane warianty Porsche Taycan są standardowo wyposażone w adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne. A opcjonalnie dla wersji z napędem na wszystkie koła można zamówić nowe zawieszenie Porsche Active Ride. Zawieszenie niezmiennie utrzymuje nadwozie Porsche Taycan w poziomie, nawet podczas dynamicznych manewrów hamowania, skrętu i przyspieszania. Przy płynnej jeździe podwozie niemal całkowicie pochłania nierówności i sprawia wrażenie “przeczenia prawom fizyki”.

Wyposażenie standardowe jest także bogatsze niż dotychczas. Oświetlenie ambientowe, wspomaganie parkowania ParkAssist z kamerą cofania, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z oświetleniem otoczenia, podgrzewane przednie fotele, inteligentny menedżer zasięgu Porsche (PIRM), pompa ciepła z nowym układem chłodzenia, schowek na smartfon z funkcją bezprzewodowego ładowania, elektrycznie sterowane pokrywy gniazd ładowania po stronach kierowcy i pasażera z przodu, przełącznik trybu jazdy oraz wspomaganie układu kierowniczego Plus – to wszystko jest w podstawowym wyposażeniu odświeżonych Porsche Taycan.

Taycan dostępny jest od 489 tys. zł, Taycan 4S od 558 tys. zł, Taycan Turbo od 809 tys. zł, a Taycan Turbo S od 969 tys. zł. Ceny modeli Cross Turismo zaczynają się od 547 tys. zł (Taycan 4 Cross Turismo), 583 tys. zł (Taycan 4S Cross Turismo), 815 tys. zł (Taycan Turbo Cross Turismo) i 966 tys. zł (Taycan Turbo S Cross Turismo). Dla modeli Sport Turismo przyjęto ceny bazowe – 494 tys. zł (Taycan Sport Turismo), 563 tys. zł (Taycan 4S Sport Turismo), 814 tys. zł (Taycan Turbo Sport Turismo) i 974 tys. zł (Taycan Turbo S Sport Turismo).

W sopockim Centrum Porsche eksponowane są już egzemplarze nowego Taycana, w tym absolutnie topowy wariant – Taycan Turbo GT o mocy blisko 1100 koni mechanicznych.

Więcej informacji o nim, kliknij tutaj: Najmocniejszy seryjny samochód w Trójmieście – nowe Porsche Taycan Turbo GT

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Kierująca BMW Serii 7 w Redzie rozbiła je o ścianę podziemnego garażu

W halach garażowych często dochodzi do drobnych kolizji – otarć czy stuknięć. Ale groźnie wyglądająca …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *