sobota , 13 sierpnia 2022
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
Baner_Cupra_Plichta_marzec_2022
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
Baner_Cupra_Plichta_marzec_2022
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
Nyar_2022_Volvo_Plichta_750x200_S90
Nyar_2022_Volvo_Plichta_750x200_S90
moto3m_KIA_750x200
previous arrow
next arrow

Przedpremierowo – nowe, elektryczne Renault Megane e-Tech w Renault Zdunek

Długo wyczekiwana nowość spod znaku Renault – nowe wcielenie popularnego kompaktowego Megane, dotarło do Trójmiasta. Jeszcze nie jest stałym bywalcem lokalnych salonów, ale kilkudziesięciu szczęśliwców miało już okazję zobaczyć i przede wszystkim pojeździć nowym Megane e-Tech podczas przedpremierowych pokazów w salonach Renault Zdunek w Gdańsku i Gdyni.  

W kwestii elektromobliności, Renault jest liderem w Europie. Marka ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w tej kwestii i może się poszczycić sprzedażą już 400 000 samochodów o takim napędzie na Starym Kontynencie.

Sztandarowym modelem bezemisyjnej rodziny tego producenta staje się Megane e-Tech. Nazwa jest zapewne znajoma, ale samochód zupełnie nowy. Samochód bardzo dobrze został przyjęty na rodzimym, francuskim rynku i producent już ogłasza sukces. Tymczasem w Polsce Megane e-Tech dopiero przedpremierowo trafiło do salonów, gdzie pokazano je zaproszonym klientom. W stałej ekspozycji samochód pojawi się prawdopodobnie dopiero we wrześniu.

Megane e-Tech nie ma praktycznie nic wspólnego z dotychczasowymi modelami Renault. To zupełnie nowy epizod w historii marki. Świadczyć ma o tym także nowe logo, które jest wyrazem zmian zachodzących w branży. Megane e-Tech robi świetne wrażenie stylistyczne. Samochód jest ładny i nowoczesny. Komfort jazdy jest typowy dla francuskich aut, czyli wyższy niż można się tego spodziewać po tym segmencie. Również osiągi są więcej niż satysfakcjonujące. Producent przekonuje też, że nowy model jest wzorem ekonomii. Megane e-Tech z natury ma być bardzo oszczędne, notując zużycie prądu na poziomie nawet 13 kWh.

W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154 390 zł. W przypadku poziomu wyposażenia Techno jest to akumulator trakcyjny 60 kWh i silnik elektryczny o mocy 220 KM, w cenie od 189 390 zł.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Kolor ma znaczenie – BMW X4 M w kolorze żółty Sao Paulo M

BMW kojarzy się najczęściej z kolorem czarnym. Ewentualnie srebrnym lub białym. To samochód najogólniej mówiąc „poważny”! …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.