Po cichu i dyskretnie dla garstki osób, bez obecności mediów i bez możliwości jakiegokolwiek fotografowania. Tak wyglądał pierwszy pokaz najnowszej generacji BMW serii 7 w sopockim Hotelu Sheraton.
Przedprodukcyjny egzemplarz został zaprezentowany wczoraj wybranym klientom dealera Bawaria Motors, a dzisiaj tę przyjemność będą mieli klienci firmy BMW Zdunek.
Pokaz zorganizowało BMW Polska dla wyselekcjonowanych osób. Każdy z dealerów mógł zaprosić na niego 30 swoich klientów z osobami towarzyszącymi. Selekcjonowano nawet przedstawicieli z trójmiejskich salonów, a tajemnicze wydarzenie związane z bawarską marką zdradzały tylko szyldy rezerwacji parkingu pod Centrum Konferencyjnym przez BMW.
Podczas pokazu obowiązywał kategoryczny zakaz fotografowania możemy się więc posiłkować jedynie zdjęciami producenta z pokazu w Monachium.
Zaprezentowany egzemplarz serii 7 to model przedprodukcyjny, wciąż będący w fazie testów. Dlatego właśnie nie można go fotografować, bo nie wszystko może być tak perfekcyjne, jak chcieliby tego przedstawiciele BMW.
Oficjalnie nowa “siódemka” opatrzona wewnętrznym kodem G11, zadebiutuje we wrześniu tego roku, podczas salonu samochodowego we Frankfurcie.
W naszym salonie jej premiera spodziewana jest na drugą połowę października 2015 roku – mówi Agnieszka Moczyńska, z BMW Zdunek w Gdyni.
Według zapowiedzi producenta nowa seria 7 ma zrewolucjonizować segment limuzyn najwyższej klasy. Wyposażona będzie między innymi w nowy sposób sterowania iDrive poprzez gesty wykonywane dłonią. Nowością jest także system automatycznego parkowania w garażu za pomocą kluczyka. Ceny nowego modelu na polskim rynku nie są jeszcze znane.