Trójmiejski koncesjoner marki Renault, firma PUH Zdunek, posiadająca salony i serwisy w Gdyni, Gdańsku oraz Sopocie, nagrodzona została „Złotym Kluczem Jakości”. Jest to nagroda przyznawana za najlepszą obsługę klienta w ASO, na podstawie badania Kantar Garage Quality Check 2018. Tegoroczna edycja była 6-tą z kolei.
Kantar Garage Quality Check 2018 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar Automotive. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące obszar obsługi posprzedażnej oraz stosowane w nim standardy.
„Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2018. Cieszymy się, że dzięki rozdawanym nagrodom możemy docenić wysiłki marek i ich dealerów w podnoszeniu standardów jakości obsługi klienta w autoryzowanych serwisach. W tym roku gratulujemy w zasadzie wszystkim markom objętym projektem, gdyż widzimy wyraźną poprawę w poziomie spełniania monitorowanych przez nas standardów obsługowych na całym rynku. Jeszcze raz gratulujemy i życzymy powodzenia w kolejnych edycjach projektu” – powiedział Michał Roszkowski, Senior Head of Automotive, Kantar Polska