czwartek , 5 sierpnia 2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner 2 czerwiec
previous arrow
next arrow
Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)

Rodzina Klasy E w komplecie! W salonie MB Witman debiutuje model E Cabrio

Oferta Klasy E, będącej jednym z najpopularniejszych modeli Mercedesa na polskim rynku (od 1 stycznia do 20 czerwca 2017 roku zarejestrowano 965 sztuk), rozszerza się o ostatni z wariantów nadwoziowych – model kabriolet. Dołącza on do dobrze znanej limuzyny, obszernego kombi, uterenowionego All-Terrain oraz ekskluzywnego Coupe. 

Klasa E Cabrio to samochód stworzony z myślą o przyjemności jazdy bez dachu nad głową dla czterech osób. Pełnowymiarowe fotele zarówno w przednim jak i tylnym rzędzie, zapewniają komfortowe warunki podróży kompletowi pasażerów.

P1100136
Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)

Tradycyjny, miękki dach z tkaniny oferowany jest w czterech odcieniach: ciemnobrązowym, granatowym, ciemnoczerwonym lub czarnym. W standardzie Klasa E Cabriolet ma automatycznie sterowane, izolowane akustycznie poszycie dachowe. Jego wielowarstwowa struktura ze specjalną izolacją ogranicza hałas spowodowany szumami wiatru i opon, zapewniając podróżującym komfortowe warunki do rozmowy. Jednocześnie konstrukcja miękkiego dachu zapewnia odpowiedni komfort klimatyczny, pozwalający na użytkowanie kabrioletu przez okrągły rok. Może on zostać w pełni otwarty lub zamknięty w ciągu 20 s, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)
Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)

Klasa E w wersji kabriolet nie traci również funkcjonalności. Zupełną nowością są składane, dzielone w proporcji 50:50 oparcia tylnych siedzeń, które umożliwiają przewożenie dłuższych przedmiotów. Ponadto, tylne fotele już bazowo wyposażono w funkcję podgrzewania, która zwiększa użyteczność Klasy E w chłodniejsze dni.

Opcjonalnie dostępny jest również system zapobiegania przeciągom AIRCAP. Zawiera on elektrycznie sterowany moduł deflektora wiatru, zintegrowany z ramą przedniej szyby oraz elektryczną osłonę za tylnymi siedzeniami. Za naciśnięciem przycisku system ten zmniejsza zawirowania powietrza w kabinie również w drugim rzędzie. AIRCAP stanowi element pakietu Cabriolet Comfort, w skład którego wchodzi również ogrzewanie karku AIRSCARF dla kierowcy i pasażera z przodu. Kieruje on ciepłe powietrze w okolice karku, umożliwiając podróżowanie bez dachu, także w chłodniejsze dni.

Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)
Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)

Ponadto w Klase E Cabrio zastosowano opracowany specjalnie dla kabrioletów układ klimatyzacji. Bierze on pod uwagę, czy dach samochodu jest otwarty, czy zamknięty.

Oferta

Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)
Fot. Piotr Wittman (Mercedes-Benz Witman)

Klasa E Cabrio oferowana jest początkowo z czterema jednostkami napędowymi. Podstawowa wersja E200 napędzana jest przez benzynowy silnik 2.0 R4 o mocy 184 KM. jej cena rozpoczyna się od 231 473 zł. Mocniejszy wariant tego samego silnika, rozwijający 245 KM to wydatek minimum 260 073 zł. Najmocniejszym obecnie oferowanym wariantem jest E400 4Matic z 3-litrową jednostką V6 o mocy 333 KM w cenie od 344 073 zł. Ofertę uzupełnia diesel E220d 2.0 194 KM kosztujący minimum 237 473 zł.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Energa udostępnia kierowcom innowacyjne ładowanie pojazdów na słupach oświetleniowych w Gdyni

Energa Oświetlenie, spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, w ramach współpracy z Urzędem Miasta Gdyni zainstalowała kolejne dwie …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *