344851 PC Sopot_uzywane_750x300
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Salon Suzuki Motor Centrum w Gdańsku przeszedł metamorfozę

Salon Suzuki Motor Centrum przeszedł gruntowną metamorfozę. Marka, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem Polaków, stawia na nowoczesny design nie tylko w swoich autach.

Na początku lutego b.r. salon Suzuki Motor Centrum przedstawił kupującym swoje nowe oblicze. Wnętrze zostało całkowicie zmienione. Nowoczesne, dobrze doświetlone białe przestrzenie uzupełnione czerwonymi dodatkami, są odzwierciedleniem zmieniającego się charakteru tej marki.

Ostatni rok był dla Suzuki przełomowy. Mimo ogólnej trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym, spowodowanej m.in. niedostępnością półprzewodników, Suzuki znacząco zwiększyło swój indeks sprzedaży. Według raportu Samar za 2021 rok, ogólnopolski wynik sprzedażowy Suzuki wzrósł o 43,6% względem roku 2020. To skutek wielu zmian, które w ostatnim czasie wprowadziła ta japońska marka.

Zmienił się nie tylko salon Suzuki Motor Centrum, ale również dostępne w nim auta. W 2021 roku premierę miały dwa zupełnie nowe modele: Suzuki Across i Suzuki Swace. Obydwa auta są wynikiem globalnej współpracy koncernów Suzuki i Toyota, polegającej na wymianie technologii. Zupełnie nowy wygląd i bogatsze wyposażenie w trzecim kwartale 2021 zyskał również nowy Suzuki S-Cross. Kolejna wersja popularnego SUV-a zaskoczyła swoim nowoczesnym wyglądem i funkcjonalnym wyposażeniem.

Również jeden z najbardziej kultowych modeli marki – Suzuki Vitara – przeszedł przemianę. Oprócz dostępnej od dawna wersji mild hybrid, Viatara zyskała opcję silnikową z pełną hybrydą, tzw. strong hybrid. Dostępna już od 107 500 zł Viatara Strong Hybrid spotkała się z ciepłym przyjęciem, zaś sama opcja silnika hybrydowego będzie rozwijana również w innych modelach.

Wszystkie te zmiany dobrze współgrają z nowym charakterem salonu Suzuki Motor Centrum. Nowoczesne, ale jednocześnie sprawdzone i przystępne cenowo rozwiązania odpowiadają gustom Polaków, zaś jej popularność pozytywnie wpływa na rozwój całej marki.

Dzięki zmianom, które zaszły w salonie Suzuki, zyskała również przestrzeń multibrandowa Biura Obsługi Klienta, a także dzielący tę przestrzeń salon Mitsubishi. W przypadku tej drugiej marki i jej nowoczesnego charakteru, przestrzeń zdołała uwypuklić jej zalety.

Źródło i zdjęcia: Motor Centrum

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Nowy wiadukt na ulicy Puckiej w Gdyni został otwarty

Zakończyła się rozpoczęta w maju 2023 roku budowa wiaduktu na ul. Puckiej. Od dziś mieszkańcy …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *