Salon Suzuki Motor Centrum przeszedł gruntowną metamorfozę. Marka, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem Polaków, stawia na nowoczesny design nie tylko w swoich autach.
Na początku lutego b.r. salon Suzuki Motor Centrum przedstawił kupującym swoje nowe oblicze. Wnętrze zostało całkowicie zmienione. Nowoczesne, dobrze doświetlone białe przestrzenie uzupełnione czerwonymi dodatkami, są odzwierciedleniem zmieniającego się charakteru tej marki.
Ostatni rok był dla Suzuki przełomowy. Mimo ogólnej trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym, spowodowanej m.in. niedostępnością półprzewodników, Suzuki znacząco zwiększyło swój indeks sprzedaży. Według raportu Samar za 2021 rok, ogólnopolski wynik sprzedażowy Suzuki wzrósł o 43,6% względem roku 2020. To skutek wielu zmian, które w ostatnim czasie wprowadziła ta japońska marka.
Zmienił się nie tylko salon Suzuki Motor Centrum, ale również dostępne w nim auta. W 2021 roku premierę miały dwa zupełnie nowe modele: Suzuki Across i Suzuki Swace. Obydwa auta są wynikiem globalnej współpracy koncernów Suzuki i Toyota, polegającej na wymianie technologii. Zupełnie nowy wygląd i bogatsze wyposażenie w trzecim kwartale 2021 zyskał również nowy Suzuki S-Cross. Kolejna wersja popularnego SUV-a zaskoczyła swoim nowoczesnym wyglądem i funkcjonalnym wyposażeniem.
Również jeden z najbardziej kultowych modeli marki – Suzuki Vitara – przeszedł przemianę. Oprócz dostępnej od dawna wersji mild hybrid, Viatara zyskała opcję silnikową z pełną hybrydą, tzw. strong hybrid. Dostępna już od 107 500 zł Viatara Strong Hybrid spotkała się z ciepłym przyjęciem, zaś sama opcja silnika hybrydowego będzie rozwijana również w innych modelach.
Wszystkie te zmiany dobrze współgrają z nowym charakterem salonu Suzuki Motor Centrum. Nowoczesne, ale jednocześnie sprawdzone i przystępne cenowo rozwiązania odpowiadają gustom Polaków, zaś jej popularność pozytywnie wpływa na rozwój całej marki.
Dzięki zmianom, które zaszły w salonie Suzuki, zyskała również przestrzeń multibrandowa Biura Obsługi Klienta, a także dzielący tę przestrzeń salon Mitsubishi. W przypadku tej drugiej marki i jej nowoczesnego charakteru, przestrzeń zdołała uwypuklić jej zalety.