
Kilka dni po tym, jak w Domu Pomocy Społecznej „Polanki” doszło do rozprzestrzenienia się koronawirusa, Toyota Carter Gdańsk skontaktowała się z przedstawicielem placówki oferując swoją pomoc w trudnej sytuacji. Załodze najstarszego dealera Toyoty w Polsce zależało, aby to wsparcie było konkretne i niezbędne na tę chwilę.
– Okazało się, że oprócz środków ochrony osobistej, które zostały już zamówione i są w drodze do DPS’u, największym problemem jest deficyt specjalistycznych materacy, pokrytych zmywalnymi pokrowcami, które można prać w temperaturze 95 stopni Celsjusza i dezynfekować środkami chemicznymi. Brak takich materacy skutecznie utrudnia personelowi walkę z koronawirusem – mówi Arkadiusz Lelukiewicz, dyrektor handlowy Toyota Carter Gdańsk.
Dealer Toyota Carter Gdańsk niezwłocznie zdecydował się zamówić 20 takich materacy, lecz podobnie jak w przypadku wielu innych środków ochrony przed COViD-19, także tutaj trzeba było czekać na produkcję i dostawę.
Ostatecznie, niezbędne materace przybyły w tym tygodniu do Trójmiasta i w uzgodnieniu z dyrekcją DPSu Polanki, zostały przekazane w placówce w Gdańsku Oliwie przy ul. Polanki 121.
