- Pierwsze miejsce wśród dealerów marki Opel w Polsce północnej
- Największa dynamika sprzedaży samochodów osobowych i samochodów dostawczych Opel
- Zwycięzca Wielkiego Testu Salonów Auto Świata 2015
- Prestiżowa Nagroda Rynku Dealerskiego
- Jubileusz 40-lecia
Partner Sieciowy General Motors Poland – Serwis Haller zajął pierwsze miejsce w sprzedaży wśród pomorskich salonów Opel w 2015 roku. To już siódmy raz z rzędu, kiedy Serwis Haller utrzymuje pozycję lidera w Polsce północnej w ujęciu rocznym.
Podsumowując wyniki sprzedaży od stycznia do grudnia minionego roku, najstarszy i największy przedstawiciel General Motors Poland w Polsce północnej zanotował 41% wzrost sprzedaży samochodów Opel oraz imponujący, przeszło 450% wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Opel. Kumulatywnie Serwis Haller osiągnął rok do roku najwyższą w Polsce dynamikę sprzedaży, która zaowocowała wypracowaniem przez trójmiejskiego dealera udziału w sprzedaży niemieckiego producenta na Pomorzu Gdańskim w wysokości 50% i blisko 60% w samochodach dostawczych Opel.
„W minionym roku konsekwentnie utrzymaliśmy pozycję lidera, a wypracowanie najwyższego stopnia podium w segmencie samochodów dostawczych Opel to duże osiągnięcie. Szczególnie ważne jest, że z roku na rok wzrasta udział Serwis Haller w sprzedaży marki Opel w rejonie Trójmiasta” mówi dr Józef Haller, wice prezes Serwis Haller.
Najchętniej kupowanym Oplem 2015 roku okazał się przedstawiciel segmentu kompakt model Astra z udziałem w sprzedaży w Serwis Haller wynoszącym blisko 25%. Kolejne miejsce ex aequo zajęła popularna Corsa oraz miejski SUV niemieckiego producenta, których sprzedaż stanowiła po 20%. Czwartym najpopularniejszym modelem okazał się Monocab Meriva z 7% udziałem w sprzedaży. W minionym roku około 55% sprzedaży Serwis Haller dotyczyła klientów flotowych, w tym z segmentu B2B oraz instytucji. 45% sprzedaży stanowili klienci indywidualni.
Serwis Haller odnotował również wzrost sprzedaży usług serwisowych. Klienci częściej korzystali z Autoryzowanego Serwisu Opla trójmiejskiego dealera, co przełożyło się na przeszło 10% dynamikę wzrostu ilości obsługiwanych Klientów. Na popularności zyskała też Stacja Kontroli Pojazdów znajdująca się w gdańskim oddziale Serwis Haller.
„Bardzo cieszy mnie fakt odnotowanych wzrostów w obszarze usług serwisowych. Oznacza to, że Klienci pozytywnie oceniają fachowość i mają zaufanie do naszych autoryzowanych serwisów, a to dla mnie najcenniejsze. To także zobowiązuje do jak najlepszego służenia swoim Klientom w przyszłości” dodał Haller.
Rok 2015 to rok sukcesów Serwis Haller
Trójmiejski dealer Opla zwyciężył w Wielkim Teście Salonów, przeprowadzonym przez tygodnik motoryzacyjny Auto Świat w maju. Serwis Haller zdobył maksymalną liczbę 200 punktów, uzyskując najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów.
W czerwcu, dr Józef Haller, vice prezes zarządu Serwis Haller otrzymał prestiżową Nagrodę Rynku Dealerskiego przyznawaną przez Miesięcznik „Dealer”. Jej istotą – jak co roku – było uhonorowanie firm i osób, które swoimi pomysłami, osiąganą dynamiką wzrostu, nowatorskimi koncepcjami oraz skuteczną pracą umacniają renomę polskiej branży dealerskiej. Józef Haller otrzymał nagrodę w kategorii Wschodząca Gwiazda Rynku Dealerskiego.
We wrześniu Serwis Haller przeprowadził oficjalną, polską premierę Opla Astry piątej generacji. Krajowy debiut najnowszego kompaktu w gamie Opla odbył się podczas Trójmiejskich Targów Motoryzacyjnych w gdańskiej Ergo Arenie, równocześnie z trwającą na Salonie Samochodowym IAA we Frankfurcie, jego światową inauguracją.
„Wspólnie z całym zespołem mojej firmy zrealizowaliśmy plan, który założyliśmy sobie przed rokiem. Przed nami kolejny, pełen wyzwań rok, w którym obchodzić będziemy 40 lecie obecności na rynku motoryzacyjnym, mamy zatem silny powód do optymizmu i będziemy kontynuowali najwyższej jakości obsługę naszych Klientów w 2016 roku” – skomentował Józef Haller.
Źródło: Serwis Haller