poniedziałek , 25 października 2021
_750x200_ dni otwarte
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner_Porsche_Centrum_Sopot_wrzesień2021_Taycan
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
previous arrow
next arrow
_750x200_ dni otwarte
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner_Porsche_Centrum_Sopot_wrzesień2021_Taycan
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
previous arrow
next arrow
Fot. Serwis Haller

Serwis Haller numerem 1 w rankingu Wielkiego Testu Salonów 2015

Partner Sieciowy General Motors Poland – Serwis Haller został liderem dorocznego Wielkiego Testu Salonów, przeprowadzonego po raz dwunasty przez tygodnik motoryzacyjny Auto Świat. Trójmiejski Dealer Opla zdobył maksymalną liczbę 200 punktów.

W ramach tegorocznej edycji największego badania Tajemniczego Klienta w Polsce, którego wyniki opublikowano 27 lipca, zbadano 216 salonów 12 importerów. Serwis Haller jako jeden z dwóch wśród 63 dealerów marki Opel w Polsce, uzyskał najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów, co w rankingu całościowym pozwoliło na zdobycie maksymalnej oceny 200 punktów.

Pod uwagę brane było kilkadziesiąt kryteriów, m. in.: miejsca parkingowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, wygląd salonu, ekspozycja, kontakt zwrotny e-mail.
Oceniając jakość obsługi, ankieterzy zwracali uwagę na: zainteresowaniu klientem, skupieniu uwagi na kliencie, aktywnej rozmowie doradczej, sposób prezentowania auta, znajomość produktu, zrozumiały język, a nawet – co istotne dla przyszłych nabywców – na gotowość do negocjacji cenowych.
Oceniano także jazdę próbną, prezentowanie zalet samochodu podczas jazdy czy podsumowanie jazdy.

Jestem bardzo dumny, że nasz salon w Gdyni zdobył najwyższy laur w badaniu tajemniczego klienta w ramach Wielkiego Testu Salonów. To ukoronowanie codziennej, ciężkiej pracy całego zespołu mojej firmy nad odnoszeniem jakości obsługi i nieustannym staraniom w udoskonalaniu każdego elementu procesu obsługi klientów w naszych oddziałach” – powiedział Józef Haller, wiceprezes Serwis Haller.

W Wielkim Teście Salonów 2015 Serwis Haller to zdobywca maksymalnej ilości punktów wśród wszystkich placówek badanych marek, lider w marce Opel i numer 1 z 19 audytowanych salonów motoryzacyjnych w Trójmieście i okolicach.

Źródło: Serwis Haller

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

GDDKiA gotowa do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2021/2022

Kilka tysięcy osób będzie pracować w trakcie sezonu zimowego przy zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *