Partner Sieciowy General Motors Poland – Serwis Haller został liderem dorocznego Wielkiego Testu Salonów, przeprowadzonego po raz dwunasty przez tygodnik motoryzacyjny Auto Świat. Trójmiejski Dealer Opla zdobył maksymalną liczbę 200 punktów.
W ramach tegorocznej edycji największego badania Tajemniczego Klienta w Polsce, którego wyniki opublikowano 27 lipca, zbadano 216 salonów 12 importerów. Serwis Haller jako jeden z dwóch wśród 63 dealerów marki Opel w Polsce, uzyskał najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów, co w rankingu całościowym pozwoliło na zdobycie maksymalnej oceny 200 punktów.
Pod uwagę brane było kilkadziesiąt kryteriów, m. in.: miejsca parkingowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, wygląd salonu, ekspozycja, kontakt zwrotny e-mail.
Oceniając jakość obsługi, ankieterzy zwracali uwagę na: zainteresowaniu klientem, skupieniu uwagi na kliencie, aktywnej rozmowie doradczej, sposób prezentowania auta, znajomość produktu, zrozumiały język, a nawet – co istotne dla przyszłych nabywców – na gotowość do negocjacji cenowych.
Oceniano także jazdę próbną, prezentowanie zalet samochodu podczas jazdy czy podsumowanie jazdy.
„Jestem bardzo dumny, że nasz salon w Gdyni zdobył najwyższy laur w badaniu tajemniczego klienta w ramach Wielkiego Testu Salonów. To ukoronowanie codziennej, ciężkiej pracy całego zespołu mojej firmy nad odnoszeniem jakości obsługi i nieustannym staraniom w udoskonalaniu każdego elementu procesu obsługi klientów w naszych oddziałach” – powiedział Józef Haller, wiceprezes Serwis Haller.
W Wielkim Teście Salonów 2015 Serwis Haller to zdobywca maksymalnej ilości punktów wśród wszystkich placówek badanych marek, lider w marce Opel i numer 1 z 19 audytowanych salonów motoryzacyjnych w Trójmieście i okolicach.
Źródło: Serwis Haller