poniedziałek , 12 kwietnia 2021
Slider
previous arrow
next arrow
Slider
Fot. Serwis Hallera

Serwis Haller z cyfrowym salonem Opel

Partner Sieciowy Opel Poland, Serwis Haller uruchamia pierwszy w Polsce cyfrowy salon Opla. Pilotażowy projekt wprowadza nowy format sprzedaży, który jest połączeniem fizycznego i wirtualnego salonu Opla, udostępniając klientom innowacyjne możliwości i doświadczenia poprzez integrację tych dwóch rozwiązań, a nie tworząc konkurencję dla salonu stacjonarnego.

„Digital Dealer of The Future” to nazwa eksperymentalnego projektu trójmiejskiego dealera, który w swoim gdańskim oddziale Opla, na powierzchni 250 m2 zainstalował pomieszczenie z ekranem LED i funkcją wirtualnej rzeczywistości (VR), a także multimedialną ścianę wyposażoną w telewizor zintegrowany z funkcją wyboru samochodu dostępnego „od ręki”. Całość uzupełnia strefa wypoczynku Klienta.

Fot. Serwis Hallera
Fot. Serwis Hallera

Zastosowana w projekcie Serwis Haller wirtualna rzeczywistość, przy wykorzystaniu specjalnych gogli VR, pozwala Klientowi na podróż po cyfrowym salonie, wybór wymarzonego samochodu, jego dokładane obejrzenie z zewnątrz i „wejście” do środka, odkrywając oraz poznając poszczególne elementy wyposażenia.

Fot. Serwis Hallera
Fot. Serwis Hallera

Podczas gdy różne marki samochodowe i dealerzy eksperymentują z tymczasowymi sklepami typu „pop-up” w centrach handlowych, koncepcja Serwis Haller obejmuje integrację salonu dealerskiego Opel, znajdującego się w dobrze znanej Klientom lokalizacji, z nowoczesnymi narzędziami oraz autorskim procesem sprzedaży samochodów. Rozwiązanie to pozwala na zaprezentowanie pełnej gamy modelowej Opel i akcesoriów w technologii cyfrowej z fizycznym doświadczeniem podczas prezentacji wybranego modelu oraz jazdy testowej, w której Klientowi towarzyszy Doradca Handlowy.

Projektując nasz koncepcyjny, cyfrowy salon Opla, kierowaliśmy się przede wszystkim zmieniającymi się oczekiwaniami i przyzwyczajeniami naszych Klientów w zakresie robienia zakupów. Nasze rozwiązanie ma na celu sprawienie, by kupno samochodu było bardziej swobodne, nowoczesne i proste a system obsługi jasny, przejrzysty i bardzo intuicyjny„- powiedział Józef Haller, Prezes Serwis Haller.

Potencjalni nabywcy mogą również rozpocząć proces wirtualnie i dokończyć go w ramach fizycznego kontaktu z doradcą lub odwrotnie.

W 2019 roku planowane jest uruchomienie kolejnych, cyfrowych funkcjonalności, dzięki którym klienci będą mogli nie tylko skonfigurować i obejrzeć swoje wymarzone auto, ale także dopasować formę finansowania, wycenić swój dotychczasowy samochód i sfinalizować umowę kupna za pomocą kilku kliknięć. Będą to mogli zrobić zarówno w salonie Serwis Haller, jak również za pośrednictwem strony internetowej www.serwishaller.pl

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

[Raport] Budowa drogi ekspresowej S6

Przedstawiamy nagranie wideo, przedstawiające zaawansowanie prac na budowie drogi ekspresowej S6 Słupsk – Gdańsk, na …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *