sobota , 22 stycznia 2022
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Baner British Auto Zdunek 750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Baner British Auto Zdunek 750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Nyar_2022_Volvo_Plichta_750x200_XC60
Nyar_2022_Volvo_Plichta_750x200_S90
moto3m_Peugeot_750x200
moto3m_KIA_750x200
moto3m_Citroen_750x200
previous arrow
next arrow
Fot. Renault Polska

Team Renault sprawdził się w Runmagedonie w Gdyni

Fot. Renault Polska
Fot. Renault Polska

Renault Polska realizuje kampanię reklamową True Stories. Bohaterem trzeciej odsłony kampanii został Renault Team, złożony między innymi z pracowników Renault, którzy zmierzyli się z trasą Runmageddonu w Gdyni.

Na potrzeby kampanii przygotowywane są opowieści filmowe inspirowane prawdziwymi historiami ludzi, które są prezentowane na specjalnie dedykowanej stronie nowe.renault.pl oraz na profilu Renault na Facebooku i kanale YouTube.

Źródło: Renault Polska

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Przykład sportu według Volvo – S60 T8 AWD Plug-In Hybrid Polestar Engineered

W ofercie samochodów używanych Volvo Selekt w Volvo Car Plichta Gdynia pojawił się model Volvo …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *