niedziela , 11 kwietnia 2021
Slider
previous arrow
next arrow
Slider
Fot. Renault Polska

Team Renault sprawdził się w Runmagedonie w Gdyni

Fot. Renault Polska
Fot. Renault Polska

Renault Polska realizuje kampanię reklamową True Stories. Bohaterem trzeciej odsłony kampanii został Renault Team, złożony między innymi z pracowników Renault, którzy zmierzyli się z trasą Runmageddonu w Gdyni.

Na potrzeby kampanii przygotowywane są opowieści filmowe inspirowane prawdziwymi historiami ludzi, które są prezentowane na specjalnie dedykowanej stronie nowe.renault.pl oraz na profilu Renault na Facebooku i kanale YouTube.

Źródło: Renault Polska

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

[Wideo] Policjant pomógł zagubionemu danielowi na trójmiejskiej obwodnicy

Policjant ruchu drogowego z Gdańska podjął dzisiaj nietypową interwencję. Funkcjonariusz na gdańskim odcinku obwodnicy zajął …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *