piątek , 13 września 2024
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
Fot. Renault Polska

Team Renault sprawdził się w Runmagedonie w Gdyni

Fot. Renault Polska
Fot. Renault Polska

Renault Polska realizuje kampanię reklamową True Stories. Bohaterem trzeciej odsłony kampanii został Renault Team, złożony między innymi z pracowników Renault, którzy zmierzyli się z trasą Runmageddonu w Gdyni.

Na potrzeby kampanii przygotowywane są opowieści filmowe inspirowane prawdziwymi historiami ludzi, które są prezentowane na specjalnie dedykowanej stronie nowe.renault.pl oraz na profilu Renault na Facebooku i kanale YouTube.

Źródło: Renault Polska

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Jaguar wycofuje 5 modeli z oferty. Zostały ostatnie sztuki w Jaguar Zdunek Gdańsk

Coraz wyższe wymogi emisyjne Unii Europejskiej powodują wprowadzanie w wielu markach okresów przejściowych i stopniowe …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *