Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

To Volvo podgrzeje silnik “z gniazdka” zanim ruszysz w podróż

Chociaż wygląd może zmylić i sugerować wtyk ładowarki, to ten samochód na prądzie nie pojedzie. Może natomiast wykorzystać energię elektryczną do podgrzania silnika, co wyraźnie zwiększy komfort jego użytkowania. Opcja numer 87652 87656 w Volvo XC60 to elektryczny podgrzewacz silnika. Jak to działa? 

Przednie gniazdo wlotowe jest zamontowane w przednim zderzaku, co zapewnia do niego łatwy dostęp. Samochód wyposażony w to urządzenie na polskim rynku jest rzadkością, ale w Skandynawii jest czymś niemal powszechnym.

Elektryczna nagrzewnica silnika gwarantuje, że w samochodzie będzie ciepło i wygodnie, nawet w najmroźniejsze zimowe poranki. Uruchamianie już ciepłego silnika powoduje mniejsze jego zużycie i zużycie paliwa, a tym samym wytwarzanie mniejszej ilości szkodliwych spalin. Idealny czas wstępnego nagrzewania za pomocą elektrycznej nagrzewnicy silnika wynosi 2–3 godziny. To wystarczy, aby podnieść temperaturę silnika o 20–30°C powyżej temperatury zewnętrznej. Następnie temperatura nie wzrasta, a prąd elektryczny służy jedynie do utrzymania temperatury.

Cała instalacja zwiększa wagę samochodu o około 2 kilogramy, a urządzenie ma moc 550 W.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Zwiększ Moc w Swoim Volvo – nowa kampania serwisowa gdańskiego Dealera

Optymalizacja Polestar to dedykowane dla Volvo oprogramowanie, które realnie przekłada się na lepsze osiągi i …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *