środa , 27 października 2021
_750x200_ dni otwarte
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
_750x200_ dni otwarte
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
previous arrow
next arrow
Fot. Toyota Carter Gdańsk

Toyota Carter Baby Boom!

Młodzi, energiczni, posiadający rodzinę. Od roku widocznie zmienia się struktura klienta Toyota Carter Gdańsk. Młodsi klienci zaufali hybrydom, zamawiają Toyotę CH-R i czekają na nowe modele w dynamicznej stylistyce. Można powiedzieć – Baby Boom.

Przez ostatnie lata głównym klientem Toyota Carter Gdańsk był osoby w średnim wieku,  które przekonane jakością Toyoty i solidnością serwisu Toyota Carter Gdańsk, wracały tu od lat, kupując kolejne samochody.

Fot. Toyota Carter Gdańsk
Fot. Toyota Carter Gdańsk

Rewolucja modelowa, oraz szerokie wprowadzenie do gamy modeli hybrydowych sprawiło, że Toyotę zaczęli kupować także rządni nowości, młodzi ludzie. To głównie otwarci na nowinki i przy okazji bardzo rzeczowi przedsiębiorcy oraz przedstawiciele wolnych zawodów, posiadający z reguły dwójkę dzieci – mówi Rafał Zaborowski z Toyota Carter Gdańsk. – Z reguły interesuje ich hybrydowa Toyota Auris, która przestrzenią i wyposażeniem konkuruje z samochodami plasującymi się segment wyżej, będąc przy okazji dla nich cenowo konkurencyjną.

Drugim samochodem na liście przebojów młodszych klientów Toyota Carter Gdańsk, jest oczywiście Toyota C-HR. – Na to auto, także z reguły w odmianie hybrydowej, decydują się głównie single obojga płci i dwuosobowe małżeństwa – mówi Rafał Zaborowski. – Większość z nich podkreśla, że C-HR to rewolucja stylistyczna Toyoty i liczą na to, że podobnie wyglądać będą następne modele.

Młodsza grupa klientów Toyota Carter Gdańsk to osoby, które zwracają także uwagę na finansowanie samochodu. To właśnie oni są głównymi odbiorcami programów „Smartplan” i leasingu 103%.

Źródło: Toyota Carter Gdańsk

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Travel in Style – magia Rolls-Royce’a!

W 1906 roku narodził się symbol luksusu motoryzacyjnego, który do dzisiaj utrzymuje się na szczycie. …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *