niedziela , 8 grudnia 2024
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Trafić do pokolenia “Z”. Jak CUPRA buduje swoją społeczność?

CUPRA jest pionierem nowoczesnego podejścia do kształtowania marki, poprzez budowanie społeczności, która doskonale wpisuje się w dynamiczny styl życia i wartości osób z pokolenia Z. Inicjatywa ta ma na celu zaangażowanie szerokiego spektrum uczestników: entuzjastów motoryzacji i designu, influencerów oraz klientów, przyczyniając się do rozwoju zarówno samych produktów, jak i doświadczeń związanych z marką.

CUPRA Tribe – różne światy, jedna społeczność

Strategia barcelońskiej marki opiera się o CUPRA Tribe, czyli koncepcję, która wzmacnia poczucie przynależności i budowania czegoś ważnego. Społeczność ta łączy zróżnicowaną grupę osób, od piłkarzy FC Barcelona po entuzjastów samochodów, którzy mają wpływ na to, jak ewoluuje marka. Dzięki takiemu podejściu CUPRA pozostaje w czołówce ambitnych projektów i rozwoju technologii motoryzacyjnych, odzwierciedlając zbiorowy wkład i kreatywność swoich członków. Co więcej, dzięki wykorzystaniu w swoich działaniach influencerów i ambasadorów marki, CUPRA ma możliwość nawiązania jeszcze lepszej relacji z potencjalnymi klientami z pokolenia Z.

Badanie “Gen Z broke the marketing funnel” przeprowadzone przez agencję marketingową Archrival wykazało, że aż 51% przedstawicieli generacji Z uważa, że osoby wpływowe w mediach społecznościowych tworzą nowe trendy i stanowią dla nich ważną część inspiracji.

Zjednoczeni dzięki pasji

Z analizy firmy Archival wynika również, że 54% przedstawicieli pokolenia Z twierdzi, że ich ulubione marki to te, dzięki którym czują się częścią społeczności. CUPRA wzmacnia więzi ze swoimi odbiorcami poprzez strategiczne partnerstwa sportowe, np. współpracę z klubem piłkarskim FC Barcelona. Ta kooperacja wykracza poza tradycyjny sponsoring i obejmuje wspólne inicjatywy społeczne i ekskluzywne wydarzenia, które umożliwiają fanom głębszą interakcję z marką poprzez pasję do sportu.

Z kolei świat cyfrowy oferuje nowe obszary zaangażowania społeczności. Dzięki platformie Metahype członkowie CUPRA Tribe mogą angażować się w wirtualne projektowanie samochodów, rozwijać się w e-sporcie i po prostu spędzać czas z innymi fascynatami marki.

Koncentracja na pokoleniu Z

Podejście CUPRA jest starannie opracowane, by przemawiało do generacji Z – pokolenia, które ceni autentyczność, współtworzenie i integrację technologiczną. Nacisk na innowacje cyfrowe poprzez gry i doświadczenia wirtualne, w połączeniu z zaangażowaniem w odpowiedzialność środowiskową i społeczną, doskonale wpisuje się w preferencje ludzi z tego pokolenia. Osoby te wybierają zwykle marki, które poza byciem elementem stylu życia, dodatkowo wnoszą pozytywny wkład do społeczeństwa.

CUPRA Plichta

Podążanie tą ścieżką dostrzec można także w działaniach lokalnego przedstawiciela marki CUPRA – firmy Plichta. Dealer konsekwentnie buduje swój wizerunek i propaguje markę w mediach społecznościowych stawiając na młode i kreatywne osoby.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Polecane modele aut elektrycznych od CUPRY

Auta elektryczne zyskują coraz większą popularność, a marki takie jak CUPRA wprowadzają na rynek nowoczesne, …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *